1 Temmuz 2019 Pazartesi

URBAN DECAY VICE LIPSTICK

             Yeni bir aydan, yeni bir haftadan ve yeni bir günden merhabalar, bugün yaz mevsiminde kullanmayı en sevdiğim rujlardan birini yazmaya çalışacağım.
             Urban Decay pek çok makyaj sevdalısı gibi benim de oldukça sevdiğim bir marka. Çok çok başarılı ürünlere sahip, yıllardır yağlı göz kapaklarım için Primer Potion far bazını kullanıyorum mesela. Bunun dışında far paletleri de çok başarılı ama ben sırf büyük boy paletleri kullanmayı çok sevmediğim için, kullanabilecğim renklerden tekli ürünler almayı daha çok tercih ediyorum.
             Vice lipstick serisi, yine markanın çok başarılı ürünlerinden biri.

   










                   Vice lipstick serisi, yapısı, dokusu ve uzun süre dudakta kalıcılığı ile çok başarılı bir ruj serisi. Açık konuşmam gerekirse özel olarak almayı hiç düşünmediğim bir rujdu ancak tekli far ve   boş palet alışverişimde kampanyaya dahil olunca belirli bazı renkler hediyeydi ve renk olarak Streak adlı rengi seçerek sepete attım. Kargom gelip de denediğimde ise bayıldım                           diyebilirim. İçeriğindeki kremsi özler sayesinde dudaklarımı çok güzel yumuşatıyor, kremsi yapısı olmasına rağmen sürdükten sonra uzun süre dağılmadan kalıyor. Yeme içme sonrası tazeleme istese de verdiği yumuşaklık devam ediyor.                                                                                                                  
                     Seride 100 tane renk seçeneği var evet yanlış olumadınız ama ülkemiz online sitesinde 77 renk görünüyor. Ayrıca renkler yapılarına göre 6 kısma ayrılıyor. Benim seçtiğim renk tam bir mercan pembesi ve kremsi saten bitişli. Dudaklarınız kendinden pigmentli ise daha pembe duruyor ve kremsi serinin sürümü çok çok kolay, güzel. 
Ambalajı oldukça hoş. Koyu renk antrasit ambalajın dış kısmı plastik ama iç kısmı metal. Ambalajın alt kısmı yine koyu, altın sarısı metal renk ile garni yapılarak hoş ve bana göre birazda antik bir hava oluşturulmuş. Marka yazısı ambalaj üzerinde bulunuyor. Kapağı güzel oturuyor, çantada vs. açılma vs. yapmıyor.    


   



Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.










Urban Decay Vice Lipstick serisindeki rujlar 3,4 gr. ve normal fiyatı 160 tl. Ancak sitede şuan yine indirim var ve 89 tl. üzerinden satışı yapılıyor. Ben geçtiğimiz Kasım ayında Black Friday indiriminden yararlanmıştım, % 25 indirim oranıyla aldığım diğer ürünler de oldukça iyi bir fiyata gelmişti ve yukarıda da dediğim gibi ruj hediyeydi. 
Siz de markanın online sitesine üye olarak indirimleri ve yeni koleksiyonları takip edebilir, fırsatlardan yararlanabilirsiniz. Ben mesela yeni gelen Game of Thrones koleksiyonundan birkaç parça ürün gözüme kestirdim ancak şu an için fiyatlar çok yüksek ne zaman indirime girer bilinmez. 

Sevgiler.......

2 yorum:

  1. bunun rengi çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  2. Bernaaa, hiç fark etmemişim bu rengi, nasıl güzel durmuş sende, bayıldıım!!! Ben de Metallic olanlardan Conspiracy rengi var :) Sırf ilginç diye almıştım; dolayısıyla çok sık kullanamıyorum ama bu seriyi çok beğendim ben de. Almak istediğim Backtalk rengi var bir de; ama gözüm Streak'te de kaldı. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil