20 Ağustos 2019 Salı

OGX SHEA SOFT & SMOOTH ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

               Yeniden merhabalar, yaz, tatiller yavaştan bitip blog dünyasına dönüş başladı sanırsam. O halde ben de bir yazı yazayım değil mi? Gerçi bildiğiniz bir marka ve ürünü yazacağım yine. Organix marka yazı dizimize shea yağlı ve elektriklenmeye karşı olan serinin şampuan ve saç kremi ile devam edeceğiz ve umarım Ogx serisi ile sizi sıkmıyorumdur.






              Ogx Shea yağlı seri, çok kuru, kabaran ve elektriklenen saçlar için geliştirilmiş. İçeriğinde her zaman ki temel özlere ilave bu kez, Agave ve Shea yağı bulunuyor. Shea biliyorsunuz Afrika' da yetişen ve yabancıların '' nut '' diye tabir ettiği familyadan gelen bir bitki ama bildiğim kadarıyla bizdeki fındık gibi tüketilen değil de daha çok yağı çıkarılarak kullanılıyor. Bir diğer adıyla Karite yağı olarak bilinen Shea, üstün yumuşatma etkisi ile kozmetik, dermokozmetik ve ilaç sanayii olmak üzere pek çok alanda kullanılıyor.
             Shea yağlı seri vanilya ve fındık karışımı çok güzel bir kokuya sahip, şampuanın rengi krem rengi inci sedefi gibi, saç kremi ise mat ve daha koyu kıvamlı.Temizleme hissi güzel. Kremin yumuşatma etkisi pekçok seriden daha iyi. Saçlarım omuzlarımı geçti ve saçlar uzadıkça kabarma,  elektriklenme daha da yoğun olmaya başladı. Tabii belli bir yaşdan sonra da saçların eski kalitesi olmuyor bu bir gerçek. Dolayısıyla içerden dışardan her türlü bakmak gerek. Çünkü kısa - orta saç kabarması bazen güzel dururken uzun saçın kabarması, elektriklenmesi çok kötü durabiliyor. Tabiri caizse ben cadı gibi oluyorum.
            Ben özellikle saç kreminin yumuşatma özelliği ile beraber saçlarıma güzel de bir nem verdiğini ve güzel bir parlaklık kattığını da gördüm. Sonuç olarak oldukça beğendiğim serilerden biri oldu. Şu an bu seriyi bitirdim başka bir seri kullanıyorum mesela ama nedense onu çok beğenmedim. Yazısı gelecek...
            Her iki ürün de klasik ambalajda ve 385 ml. Fiyatları malum, hep söylüyorum son zamlardan sonra normal fiyatıyla alınmaz, almak için indirim kollayıp gözünüzü karartabilirsiniz. Ben su an yaklaşık 1,5 yıl önce 30 tl. civarında alıp, stok yaptıklarımı kullanıyorum. İlk yurtdışı seyahatimde de tanesi 4 -5 Euro olan fiyatıyla stokları güncellemeyi düşünüyorum. İçerik olarak da biliyorsunuz Ogx ürünleri, paraben, silikon, sülfat içermiyor.
            Unutmadan tatilde daha kolay olacağını düşündüğüm ve duş vs. daha sık alınacağı için tüp ambalajlı, daha uygun fiyatlı bir saç kremi ve şampuan kullandım ancak saç derimde hemen kaşıntı ve kızarıklık oluştu, evime şampuanıma hasret dönüm öyle dieyim ben size.
           Tüm Ogx ürünlerine etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.


           Sevgiler......             
           

2 yorum:

  1. Berna'cım, OGX yazılarını severek okuyorum; sayende benim de seriler hakkında bilgim oluyor ve seçerken senin yorumlarını da dikkate alıyorum. O nedenle sen yaz, ben sıkılmadan okuyorum en azından :) Shea'lı seri de aklımda olsun o zaman. Çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dayan Başak, az kaldı, 4-5 seri falan. Şaka bir yana okuduğun için çok teşekkür ederim canım. Sevgiler...

      Sil