29 Temmuz 2019 Pazartesi

M.A.C FROST LIPSTICK - CB 96

               Merhabalar, yakın zamanda bir MAC ruj yazısı yazmıştım ve kendisini benim markadan tek rujum olduğunu da belirtmiştim. Onu farklı kılansa benim için rengiydi sonrasında birkaç blogger arkadaşımdan da benzeri olduğunu duyunca sevinmiştim. Hatta birini de edinmiş olabilirim.
              Sonrasında markanın farklı renkleri daha çok ilgimi çekmeye başladı desem yalan olmaz. Tabii kullanabileceğim renkler olması önemli yani M.A.C rujlar adeta bağımlılık yapıyor evet ama eğer bir makyaj artisti değilseniz kullanmayacağınız renkleri almak çok mantıklı değil. Son zamanlarda en az Plum Dandy ruj kadar ilgimi çeken bir diğer renk ise CB 96 oldu.
              Bu kez sözü fazla uzatmıyorum. Fotoğraflar konuşsun diyorum. Zira markanın frost rujlarının yapısı zaten çok güzel. Bu rujun da duruşu bence bir harika, özellikle yazın ve de biraz bronz tende çok güzel duracağına eminim. Herkese, her tene gider ve hafiften de dudakları dolgun gösteriyor, e daha ne olsun değil mi? 


  













              Diğer ambalaj üstü bilgileri de aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;






                    Eğer bu tonları seviyorsanız ve yine markadan farklı, ayrıcalıklı bir renk ruj edinmek isterseniz bence bir şans verin derim, ha bir de eğer buna  benzer başka markalarda muadil bildiğiniz renkler varsa yorumlara bırakırsanız da çok sevinirim.

                   Sevgiler.....   

6 yorum:

  1. Mac rujları sevmeyenimiz yok sanırım. Bu renk tam yazlıkmış, çok beğendim. Sana da çok yakışmış canımcım.
    Güle güle kullan, öperim <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım yaz mevsimi dışında süremem herhalde, çok teşekkür ederim..

      Sil
  2. çok güzel bir renkmiş çok beğendim..

    YanıtlaSil
  3. Offf neler yapıyorsunuz Berna Hanım??!!! Bu rengi görsem asla sürmeyi düşünmem ama senin dudaklarında nasıl güzel durmuş, bayıldım!! Güle güle kullan, çok sevgiler!!

    YanıtlaSil
  4. Ha ha çok teşekkür ediyorum Başak Hanım utandırıyorsunuz beni. Sevgiler, öpücükler benden...

    YanıtlaSil