23 Eylül 2019 Pazartesi

BECCA SHIMMERING SKIN PERFECTOR PRESSED - PRISMATIC AMETHYST

                Yeniden merhabalar, bugün uzun zamandır yazmak istediğim ama fırsat bulamadığım bir ürünü artık yazabildiğim için mutluyum. Yani Eylül ayının sonu geldi neredeyse ama ben bütün yaz severek kullandığım ürünleri hala yazamadım. Neyse bugün Becca aydınlatıcı ile başladık bakalım, gerisi gelir.










                Becca sanıyorum 3 yıl önce bomba gibi ürünleri ile hayatımıza girdi. İlk başta instagram üzerinden güvenilir satış yapan hesaplar ürünleri getiriyorken, kısa bir süre sonra sınırlı birkaç ürün ile ülkemiz pazarına girdi. Ben hangi ürünü alacağıma daha karar verememişken araya başka ürün sevdaları girdi. Şu an sanıyorum ürünlerin tamamı standlarda mevcut.
             Aydınlatıcı kategorisinde en bilinen ve beğenilen Opal, Moonstone, Pearl renkleri ancak benim elimde benzerleri olduğu için sonradan çıkan Prismatic Amethyst farklı duruşu ve rengi ile çok ilgimi çektiği ve elimde de bu tonda bir aydınlatıcı olmadığı için tercih sebebim oldu.






                 Prismatic Amethyst, orijinal sayfasında duo chrome lavanta olarak tanımlanmış, pembe ve leylak rengi, gümüş metalik yansımalara sahip çok hoş bir renk. Yapısı oldukça yumuşak ve güzel, buna rağmen çok tozutma yapmıyor. Çok munis aydınlatıcı seviyorsanız önermem çünkü oldukça fazla duruyor ancak yine de elinizi hafif tutarak az uygulayabilirsiniz. Ben özellikle aydınlatıcıda o yaldır yaldır duruşu çok seviyorum. Kocaman ve geniş bir yüzüm olmasına rağmen bazen sadece aydınlatıcı sürdüğüm de doğrudur. Işıltıları parça parça değil, dağılımı güzel. Önce ince yapılı bir fırça ile sürüp sonra geniş bir fırça ile yayarsanız daha güzel sonuç alıyorsunuz. Kalıcılığı oldukça güzel 7 - 8 saat bozulmadan duruyor.
              Ambalajı oldukça şık. Dış ambalaj gümüş rengi, metal ve plastik karışımı bir tasarım olarak düşünülmüş. Uygun olarak karton dış ambalaj da pembe, lila yansımalı yapılmış. İç doku yine diğer ürünlerden farklı olarak prizmatik kabartmalarla yapılmış. Benim için bakması bile aşırı zevkli, tam bir görsel şölen.
             Becca Prismatic Amethyst benim markadan ilk ürünüm, bu ürünü kullandıktan sonra markayı çok beğendim ve başka ürünlerini de denemek istiyorum. Baz, allık, göz altı aydınlatıcı ve bu üründen sonra çıkan Parisian Lights aydınlatıcısı da bence harika duruyor ve güzel yorumlar almış. Ayrıca Prismatic Amethyst de eleştirmenlerden tam not alarak seçilmiş ve ödül almış bir aydınlatıcı, belirtmeden geçmeyeyim.
           Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.






     


                           Ürün 7 gr. ve normal fiyatı ben aldığım zaman yaklaşık 1 yıl önce sanıyorum 230 tl civarındaydı. Sadece Becca ürünlerinde geçerli olan bir % 40 indirime denk gelerek 140 tl. karşılığında edinmiştim. Şu an ne yazık ki güncel fiyatı bilmiyorum. Uzun zamandır bir Sephora Mağazası gezmedim. Ürüne ait markanın orijinal sayfasına buradan ulaşabilir, ürünleri ayrıntılı olarak inceleyebilirsiniz. 10 farklı aydınlatıcıdan mutlaka seveceğiniz biri çıkar.
Markanın ürünlerine ise ülkemizde Sephora Mağazalarından ulaşabilirsiniz.

                         Sevgiler....

5 yorum:

  1. Bu rengi gördüğümü hatırlamıyorum; belki de leylak tonlu aydınlatıcılarla anlaşamadığım için hiç dikkat etmedim ama duruşu ne kadar güzelmiş! Bayıldım! Mağazada denk gelirsem mutlaka bir bakacağım. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok sonradan dikkatimi çekti zaten. Lazım lazım her koleksiyona bu tonda bir aydınlatıcı lazım. Sevgiler canım.

      Sil
  2. Markayı duymamıştım sanırım ama far da güzel olurmuş:)

    YanıtlaSil