30 Eylül 2019 Pazartesi

CLINIQUE MOISTURE SURGE FACE SPRAY

                Yeniden merhabalar, yaz boyunca kullanıp sevdiğim ürünlerden biri de; Clinique nemlendirici yüz spreyi. Oldu bitti bu tür ürünleri hem ferahlık hissi verdiği, hem anlık rahatlama sağladığı, hem de pratik olduğu için çok severim. Zamanında geçirdiğim gül hastalığı sebebiyle bolca termal su sprey kullanmışlığım da var.
                Bu tür ürünlerin bir kısmı tedavi edici, özellikle termal sular ( nasıl tedavi ediyor derseniz ilaç, kimyasal içermediği halde saf içerikleri nedeniyle rahatlama sağlarlar. Ayrıntılı bilgiler için etiket bölümünden Face Spray ve Yüz spreyi olarak aratabilirsiniz ). Bir kısmı da makyaj öncesi hazırlık aşamasında ve sonrasında sabitleme amacıyla geliştirlmiş. Temel amacı ise her durumda nem vermek.



                 Ürünün formülü yağsız, ancak fazla sıktığınızda öyle bir his bırakıyor. Bu hissin sebebi de Aloe Vera içeriyor olması. Bu sayede nemlendirme ile beraber yatıştırma ve rahatlama da sağlıyor. Bu tür ürünlerin temel içeriği Gliserin üzerine kuruludur genelde. Bu üründe de mevcut. Bununla beraber Paraben, Fitalat ve parfüm de içermiyor. Parfüm içermediği için kokusunu sevmeyebilirsiniz. Yani ilk sıktığınızda hafif bir ilaç, hastane kokusu gibi bir koku alıyorsunuz. Sonra saniyeler içinde kayboluyor.
               Ben bu ürünü kullanırken pek çok şekilde denedim. Yeri geldi tonik gibi kullandım, yeri geldi yüzümü temizledim, plajda sürekli yüzüme sıktım ama tabii bu şekilde plajda kullanınca ısınmış oluyor. Kullanmadan önce buzdolabında tutmak ve soğuk olarak uygulamak çok daha güzel oluyor. Soğuk demişken makyaj masaları için şimdilerde şu mini buzdolapları da var, yani gün geçmiyor ki  yeni bir moda çıkmasın. Hangi birini alıp yapacağız.
             Nemlendirme konusunda başarılı bulduğum bu ürünü makyaj sabitleme konusunda ise çok başarılı bulduğumu söyleyemeyeceğim. Yani yaz sıcaklarında kullandım ama sıkmamışım gibi bir fark görmedim. Makyaj sabitleme konusunda yenisini bulana kadar favorİm hala M.A.C Fix +.
            Ambalajı güzel, klasik sprey şişe. Markanın moisture surge serisine uygun olarak pembe renk yapılmış. Sprey miktarı güzel, ben 2 - 3 pıs ürünle bol bol sıkıp boynuma bile yedirebiliyorum. Rahat rahat yetiyor yani. 
            İçerik listesi ve ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki gibi.







                Ürünü miktarı ise 125 ml. Bu tür ürünler aşağı yukarı zaten bu miktarda oluyor. Ancak normal fiyatı online sayfasında 229 tl. olarak görünüyor. Ben Elca kozmetikten 75 tl. karşılığında edinmiştim. Fiyat performans kıyaslaması yaptığımda kesinlikle daha iyi ürünler var, o yüzden elzem bir ürün mutlaka alınmalı diyemiyorum. Ürünü markanın ana sayfasından inceleyebilirsiniz.
               Yeni ürün yazılarında görüşmek üzere.


              Sevgiler....  

4 yorum:

  1. severim böyle ürünleri ama çok pahalıymış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım, ürün güzel ama normal fiyatı çok yüksek. Sevgiler...

      Sil
  2. Yalnız parfümsüz olması bir yana, içeriği de baya şahaneymiş! Çok beğendim! İyi bir indirimde kesinlikle alınabilir diye düşünüyorum. Yazdığın için çok teşekkürler, sevgiler!

    YanıtlaSil