3 Ekim 2019 Perşembe

TOM FORD CREAM AND POWDER EYE COLOR - 10 AZURE SUN

                 Yaz boyunca severek kullandığım bir ürünle daha devam etmek istiyorum. Aslında severek dersem biraz az olur bayılarak demeliydim. Normalde mavi far benim hiç kullanmadığım, aram olmayan bir tondur. Hatta genel olarak makyaj uzmanlarının bile kullanmakata zorlandığını da biliyorum. Ancak bu farda görmüş olduğunuz mavi renk tonu diyebilirim ki biraz da yeşile çaldığı için benim en sevdiğim tonlardan biridir. Adeta renge çarpılarak almıştım ama kullananam, bir köşede, çekmecede beklerse diye de korkmuştum. Neyse ki hiç korktuğum gibi olmadı.


  







                   Ürünümüz iki bölümden oluşuyor. Üst katta ışıltılı, şeftali tonlarında toz far bulunurken, alt katta ise o harika rengi olan krem far bulunuyor.




              Renklere ayrı ayrı isim verilmemiş ancak araştırdığım bazı kaynaklarda toz far gökyüzündeki parlak yıldızlara benzetilirken, alt kısımdaki deniz tonu krem far için de metalik eriyik tanımlaması kullanılmış.
            Farların yapıları ise gerçekten çok güzel, Toz far hem kuru hem de ıslak olarak kullanılabiliyor. Islak olarak daha güzel renk veriyor hatta, kuru olarak kullandığınızda çok hafif, sakin, zarif ışıltılar bulunuyor. Tom Ford olmasına gerek yok tabii bu rengin benzerleri uygun - pahalı pek çok markada bulunabilecek bir renk.
           Alttaki krem farın yapısı da yine oldukça güzel. Tek sürüşte rengini çok güzel veriyor. Sürümü güzel, yama yama durmuyor, homojen bir şekilde dağılıyor. Ürün birlikte kullanılmak için tasarlanmış ama tabii ayrı ayrı olarak da kullanabilirsiniz. Baz olarak mavi farı kullanıp üzerine toz farı kullandığınızda kalıcılığı oldukça iyi, ortalama 8 saat, bozulmadan, dağilmadan göz kapağında duruyor. Ben bazen toz farı tek sürüp , üzerine hafif olarak krem farı geçtim. Duruşu öyle de çok güzel oldu ama kalıcılığı biraz azaldı ortalama 6 saat diyebilirim.


        

               Ürünün ambalajı ise çok işlevsel düşünülmüş. Üst kısım beyaz akrilik aç kapa kapaktan oluşuyor, alttaki krem far ise klasik cam kavanoz şekline ve iki kısım birbirine monte şekilde. Ben yukarıdaki fotoğrafı çekerken krem far üzerindeki plastik koruma folyosunu almayı unutmuşum.
              Markanın krem far serisinde toplam 4 renk bulunuyor. 10 Azure sun bence en çarpıcı renk.




                         Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.









                      Ürünün toplam miktarı ise 2, 2 gram. Fiyatı ise markanın orijinal sayfasında 65 USD olarak görünüyor. Ben tam hatırlamyorum ama sanırım yurtdışından 25 EURO gibi bir fiyata almıştım. Toz farın benzerleri olduğunu yukarıda söylemiştim, mavi olan renk için de 2 ayrı benzer renk buldum, nispeten daha uygun fiyatlı ve ülkemizde rahatlıkla bulunabilecek renkler. En kısa zamanda onları da yazacağım.

                    Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle....   

2 yorum:

  1. O mavinin üstüne tam göz kapağına toz farı geçince nasıl nefis bir şey ortaya çıkacağını hayal ettim ve adeta mest oldum! Güle güle kullan Berna'cım, çok kötü aklımı çeliyorsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hih hi,kozmetik çok baştan çıkarıcı birşey, öpüyorum canım, sevgiler...

      Sil