27 Ocak 2020 Pazartesi

BLISTEX LIP BRILLIANCE

                Merhabalar, bugün çok meraklısı olan bir kategoriden ürün ile karşınızdayım. Lip balm evet. Daha önce de yazdığım gibi ben bu konuda çok sıkıntı yaşayan biri değilim, bu nedenle çok fazla ürün tecrübe etmişliğim de yok. Arada bir ürün alıp çok uzun süre kullanıyorum. En son kullandığım ürün için tık tık. Kullandığım tüm lip balmlara ise etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.






                Genelde lip balm konusunda renksiz, şeffaf olanları tercih etmeye çalışıyorum ama arada da insan şöyle hem ruj gibi olmayan ama insanı da özellikle hasta olduğunda bir tık iyi gösteren hem de dudağını uzun süre nemli tutacak bir şey istiyor. Benzer ürünler arasında Nivea lip balmların kiraz, çilek ve böğürtlenlisi de oldukça popüler. Aslında onlardan birini seçecektim ki birkaç kozmetik mağazasında bulamayınca bu ürünü seçtim. Kullanmaya başlayınca da oldukça sevdim, gayet başarılı bir ürünmüş.
             Bazı ürünler kuru dudaklara sürdükten kısa bir süre sonra dudakların tekrar kuruduğunu hissedersiniz ya hani bu aslında bir kısır dögü, kurudukça lip balm sürdüğünüz ve lip balm sürdükçe kuruyan dudaklar genelde mineral yağ içeren ürünlerde oluyormuş. Neyse ki bu ürün öyle değil, güzel nemlendiriyor ve dudaklarınız uzun süre nemli kalıyor, ekstradan kurutma yapmıyor.
             Ürünün çok çok hafif bir rengi ve yine çok hafif bir de ışıltısı var. Işıltısı çok ince olduğu için  sanki kendi dudak renginizmiş gibi çok doğal duruyor. Aşağıdaki fotoğrafta birkaç kez elimin üstünde üstelik de bastırarak rengini vermeye çalıştım.




             Bu ürünle ilgili içerik bilgisi veremiyorum çünkü heyecanla karton ambalajı açarken yırttım. Ancak Blistex tabii medikal dudak bakım ürünleri de çok güzel ürünleri olan bir marka . Çok bilinen  medplus ürünü de kızımın favorisi.
            Plastik dış ambalaj, ürün rengine de uygun olarak pembe düşünülmüş, klasik kapaklı ambalajn sağlamlığı taşıma şartlarınıza göre değişecektir. Ürünün güncel fiyatı ise 25 tl. civarında, ben bir tık indirimle 20 tl. karşılığında edindim..
          Ürünle ilgili ayrıntılı  bilgi edinmek isterseniz ülkemizdeki ana sayfa linki için tık tık.

         Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....

2 yorum:

  1. O kadar adını duyarım, ama hiç Blistex balm kullanmadım. Fakat bunun rengini çok beğendim; yapısı da iyiymiş. O zaman aklımda olacak kesinlikle! Çok sevgiler Berna'cım!

    YanıtlaSil
  2. Umarım en kısa zamanda deneme fırsatı bulursun canım...xoxo😘😀🙋‍♀️

    YanıtlaSil