21 Ocak 2020 Salı

LOREAL MUCİZEVİ YAĞ - GÜNLÜK GÖZ BAKIM KREMİ

             Merhabalar, bugün bir göz kremi ile karşınızdayım. Çok benzer bir ürünü yıllar önce şurada yazmışım. Benim  oldukça beğendiğim bir üründü ancak sonrasında o ürün kaldırmıştı. Yaz sonunda raflarda bu ürünü gördüğümde denemek istedim ve bingo. O çok sevdiğim ürünün neredeyse aynısı.








                     Yani belki bu ürün için bir güncelleme yazısı da denilebilir. Bu kremde de yine arı sütü var. İlave olarak Shea yağı eklenmiş ki, özellikle bu ikisi markann mucizevi yağ serisinin nemlendirici ikilisi. Mucizevi yağ serisi biliyorsunuz ilk önce saç bakım yağı - serumu olarak çıktı sonrasında çok sevildi ve her ürünün mucizevi yağ içerikli olanını çıkarttılar.
                     Ben gerçekten ürünün nemlendirme ve nemlendirmeden de önemli olan nemli tutma becerisini gerçekten çok sevdim. Özellikle kışın belli bölgelerdeki kuruma problemimi tamamen ortadan kaldırdı. Hatta bu ürünle ilgili küçük bir denemede de yaşadım, evden krem sürmeden çıktığım bir gün, çantamda bu krem olduğu için tüm yüzüme de uyguladım, çok güzel bir yumuşaklık ve gün boyu  rahatlamış bir ciltle karşılaştım.
                     Kremin yapısı çok çok koyu, yine nuri gold krem gibi tereyağı kıvamında, bu yüzden sürmek biraz zor olabiliyor. Ben genelde parmak uçlarımda biraz ısıtıp öyle uyguluyorum ki daha güzel dağılıyor. Kıvamı çok yoğun olduğu için minik kavanozundan almak sıkıntılı olabilir, bu noktada bir q-tips yardımı alabilirsiniz ya da bir tek siz kullanıyorsanız ve her seferinde temiz ellerle uygulama yaparsanız çok da sorun olmaz diye düşünüyorum. 
                   Ürün koyu kıvamlı yapısına rağmen hele de benim gibi kuru göz altlarınız varsa hemen emiliyor, makyaj altında kusma vs. yapmıyor, Yağ butonu gibi herhangi bir alerjik reaksiyon da yaşamadım.


  





                          Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi de yukarıdaki fotoğraflardaki gibi, içerik listesi de neredeyse aynı, ilk beş içerik nutri gold ile birebir ( sonrasını zaten okumadım ). Ürün mink cam bir cam kavanozda geliyor, çevirmeli kapağı sağlam, kavanozu cam olsa da makyaj çantasına vs. rahatlıkla atılabiliyor, ben çekmeyi unutmuşum ilk açtığınızda ağzında plastik diski de bulunuyor. Ürünün miktarı 15 ml., güncel fiyatını net olarak bimiyorum ama  70 - 80 tl. arasındadır diye düşünüyorum. Ben bir indirimde 38 tl. karşılığında edinmiştim. Birkeç yeni ürün var elimde deneyeceğim, sonrasında yine indirimde denk gelirsem mutlaka alacağım ürünlerden biri.

                        Sevgiler.....

6 yorum:

  1. Aslında bu tarz ürünler tüpte olsa daha iyi olur. Hijyen açısından daha iyi. Göz kremim bitmek üzere belki denerim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Beyda kesinlikle haklısın, ben de tüp ya da pompalı ürünleri kavanoza göre daha çok seviyorum ama bu ürünün kıvamı çok çok koyu sanırım kavanozdan başka ambalaja gerçekten konmazdı. Sevgiler..

      Sil
  2. Ben de denedim bu kremi geçen ay; fakat benim alerjime denk geldiği ve kendisi de tetiklediği için kullanamadım. Ben de hep minik cilt bakımı için olan spatulalarla kullanmıştım. Halbuki bence de nem vermesi çok çok iyiydi... güle güle kullan Berna'cım benim yerime de! Çok öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun canım, sonuçta temiz içerikli değil alerjini tetiklemesi iyi olmamış, bırakmakla iyi yapmışşsın tabii. Öpücükler...

      Sil
  3. merak ediyorum ama elimdekiler azalmadan almamam lazım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım en kısa sürede deneme fırsatı bulursun canım, sevgiler...

      Sil