6 Ocak 2020 Pazartesi

NARS BLUSH - SIN

               Yeni yılın ilk yazısından merhaba, eski yıla güzel bir yazıyla veda ettiğim gibi yeni yıla da güzel bir yazı ile başlamak istiyorum. En sevdiğim allıklardan biri olan Nars Sin allık bu günün konuğu.









              Nars allıklardan daha önce Nico rengini kullanmış, yıllar önce yazısını da şurada yazmıştım. Ancak tabii Nico çok itaatkar bir renkti. Bitirince ki çok uzun zaman kullandım kendime markadan renkli bir allık seçmek istedim. Her ne kadar pembe alt tonlu allık renklerinden kaçınsam da bu renge karşı koyamadım.








                 Nars Sin allık, içinde çok minik altın ışıltıları olan bir pembe Ancak pembe kelimesi sizi korkutmasın çünkü çok farklı bir ton, yabancıların '' berry'' diye tanımladığı dut rengi olarak tanımlanmış. Yani tonu oldukça soğuk diyebileceğim bir sınıfta ayrıca ışığa göre değişen yansımaları ve güçlü pigmentiyle ortama, giydiğiniz kıyafete göre bile açık ya da koyu durabiliyor. Çok koyu ton ciltler, bu rengi kontur rengi olarak bile kullanıyorlarmış. Dokusu çok yumuşak ve yapısı çok ince, genelde tozutma yapmıyor, yoğun, sık kıllı bir fırça ile uygularsanız homojen olarak yayılıyor, güzel sonuç veriyor. En başta elinizi hafif tutmanızı öneririm ve alıştıkça doğru miktarı uygulayamayı öğreniyorsunuz.
                 Özellikle sürdükten sonra insanı çok canlı gösteren ve doğal, sağlıklı bir görünüm kazandırdığını da belirteyim. Aşağıya birkaç farklı ışıkta daha önce çekmeye çalıştığım fotğrafları ekliyorum ama önceden çekitiğim için çok güzel çıkmamışlar. Şu an allığım yeni durumda olmadığı için de tekrar fotoğraf çekmedim. Ama yine de az çok bir fikir verir diye ekliyorum. Nars allıkların kalıcılığı genelde çok iyi oluyor, bu renk de ortalama 7 - 8 saat bozulmadan benim cildimde duruyor.   









                  Nars allıklarda renk seçeneği çok fazla, bu rengin benzerlerini uygun ya da pahalı pek çok başka markada da bulabileceğiniz gibi daha farklı tonları ya da spesifik olarak sıra dışı renkleri de bulabilirsiniz. Bu renk için en çok verilen muadil ürün ise  The Balm Cabana Boy allık sanırım.
                  Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;






           Nars allıkların miktarı ise 4,8 gr. ancak çok dayanıklılar ve çok uzun süre gidiyorlar, ben bu allığı alalı 1,5 yıl oldu ve üzerinde azalma belirtisi çok çok az. Neyse ki fotoğrafları aldığım zaman çekmiştim. Nars allıkların fiyatı ise şu an uçuşa geçmş durumda, yukarıda da belirttiğim gibi benzerleri pekala bulunabilir. Güncel fiyatı şu an için 245 tl. olan allığı ben markanın ürünlerini satmakla yetkili bir online internet sitesinden sanıyorum geçen yıl 170 tl. karşılığında almıştım.
       

           Sevgiler....

4 yorum:

  1. Ben de epey uzun zaman önce almıştım bu allığı ve o kadar az kullanmam yeterli oluyor ki asla bitiremeyeceğimi düşünüyorum :))) Fakat renk olarak inanılmaz farklı ve hoş! Yazın ve bahar aylarında elim gitmese de, kışın soğuk makyajlarıma çok yakıştırıyorum. Güle güle kullanalım Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım tam bir soğuk ton makyajı, ben de kış makyajlarına çok yakıştırıyorum. Sevgiler benden canım. x0x0.

      Sil
  2. çok güzel bir renktir bende de var .-)))

    YanıtlaSil