6 Ekim 2020 Salı

ELIZABETH ARDEN EIGHT HOUR CREAM INTENSIVE DAILY MOISTURIZER for FACE SPF 15 PA++

                Yeniden merhabalar, aslında sizleri sıkmamak adına aynı marka ürünleri üst üste pek yazmamaya çalışıyorum ancak bu kez denk geldi, neyse ki kategoriler farklı. 

Bugün yazacağım ürün, Elizabeth Arden 8 hour cream serisinden bir nemlendirici. Seriye ait daha önce de birkaç ürün yazmıştım. Buradanburadan ve buradan yazılarıma ulaşabilirsiniz. Bugün yazacağım ürünü de aslında uzun zaman önce çok memnun kalarak kullanıp bitirdim ama yazmak kısmet olmamıştı. Bugün artık hem mevsim biraz daha kışa döndüğü için ( gerçi havalar iyi gidiyor ama ) yaz mevsimine göre daha düşük güneş koruması içeren bir günlük nemlendirici, hem de 8 hour cream serisine ait deneyimlediğim son ürünü de seriyi tamamlamak adına yazmak istedim. 



 




    

            Elizabeth Arden 8 hour cream intensive daily moisturier, günlük kıllanım için 8 saate kadar cildi nemli ve yumuşak tutan, hava ve mevsim koşullarına göre içerdiği SPF 15 PA++ ile güneş hasarına karşı koruma sağlayan çok güzel bir nemlendirici. 

Kıvamı çok yoğun değil hatta biraz köpük gibi, sürdükten sonra cilt tarafından hemen emiliyor ve gerçekten de cildim uzun süre nemli ve yumuşak kaldı. Rengi beyaz, kokusu limon ve biberiye karışımı çok güzel, ferah bir bitki kokusu. Ben bu tür kokuları çok sevdiğim için hiç rahatsız olmadım. Bana Akdeniz bitkilerinin karışımı gibi güzel duygular hissettirdi. Güneş koruması da kışın kapalı havalarında gerek dışarda gerek de evde, balkonda, bahçede, terasta geçirilen sınırlı zamanlar için bence yeterli. Kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon ve kızarıklık, kusma vs. ile karşılaşmadım. Makyaj altında sorun yaşamadım. 







              Ambalajı klasik aç - kapa kapaklı tüp ambalaj. Plastik tüp ambalaj beyaz renkte ve marka logosu ikonik kırmızı renkle vurgulanırken,  nemlendirme özelliğine vurgu yapılamak için de çok açk renk gri tonu ile 8 sayısı desen şeklinde basılmış. Karton dış ambalaj kırmızı renk ve sonradan başka bir yerlerde de kullanılabilir cinsten. Tüp ambalajın kullanımı her yerde rahat. 50 ml. lik bu kremi, yukarıda da bahsettiğim gibi diğer ürünleri aldıktan sonra çok beğendiğim için, son kullanma tarihlerinde vs. de bir sorun olmadığını görünce sonradan sepete atmıştım. Kofre şeklinde 1 + 1 olarak geldiği için fiyat vs. açısından çok avantajlı olmuştu. Yanlış hatırlamıyorsam kofre olarak 90 tl. karşılığında edinmiştim ama dediğim gibi ben bunları alalı, kullanıp bitreli çok oluyor. Şu an için markanın orijinal sayfasında fiyatı 30 Pound olarak görünüyor. 

         Markanın ürünleri ben aldığım zaman ülkemizde çok bulunmuyorken sonrasında hem benim bu ürünleri aldığım online alışveriş sitesinde hem de başka sitelerde satılmaya başladı hatta son zamanlarda Beymen Mağazalarında da görüyorum. Ancak 50 ml. lik tüp için ortalama fiyatı 250 - 300 tl. aralığında değişiyor. Bu fiyata değer mi derseniz, çok daha iyi fiyata aynı ayarda güzel nemlendiriciler bulunabilir derim. 

     Markanın diğer ürünlerini görmek ve bu ürüne ait ayrıntılı içerik listesinin incelemek isterseniz de tık tık


       Yeni yazılarda görüşmek üzere. Sevgiler....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder