24 Haziran 2023 Cumartesi

CHARLOTTE TILBURY CHEEK TO CHIC SWISH & POP BLUSHER - FIRST LOVE

                             Selamlar, ışıltılı allıkları ve aydınlatıcıları her zaman çok sevdim. Blogda da ağırlıklı olarak bulunuyorlar zaten. Ancak bazen daha nötr ve daha bağırmayan, sürdüğünüzde parıl parıl olmayan ama sanki içerden gelen sağlıklı bir ışıltıymış gibi de duran ürünlere ihtiyaç duyuyor insan. Özellikle kısa sürede yapılan makyajlarda hataları da çok göstermeyen, dozunu ayarlayamazsanız yine sıkıntı olmayan gibi. İşte bugün de öyle bir allıktan bahsedeceğm size. Tabii yukarıda bahsettiğim durumlar bu renk için geçerli, onu en başında belirteyim.









                    Charlotte Tilbury, pek çok ürünüyle top olmuş bir marka. Hatta ben bu ürünü alıp kullanmaya başladığımdan beri nerdeyse üç yıl olmuş, üstüne daha ne başarılı ürünler çıktı ama işte özellikle ülkemizde olmayan kozmetik ürünlerini takip edip, alıp denemek oldukça zor ve masraflı bir durum. Bu nedenle şahsen ben kendi adıma alacağım markadan özenle, genellikle elimde olmayan, değişik, farklı olan ürünleri seçmeye çalışıyorum. Markanın bu allık serisi de çok beğenilen bir seri ve popüler olan renkler çok konuşuldu, yazıldı, çizildi ama First Love rengi bence çok hak ettiği ilgiyi göremedi. Yani mesela ruju gibi allıkların da Pillow Talk rengi çok popüler ama ben çok beğenmiyorum açıkçası.  

Cheek to chic allıklar, iki tonlu, yapıları yumuşak, rengini iyi veren allıklar. Zengin renk pigmentleri sağlıklı ve taze bir görüntü sağlıyor. Sürdüğünüzde cildi pürüzsüz yapıyor sanki sanırım bunu içindeki pirinç ve nişasta özlerinden alıyor.  İki renk birbirine çok güzel uyumlanarak, harmanlanıyor. Renk kombinleri çok güzel tasarlanmış. First Love, dış kenarda çok çok açık bir pembe ve ortada yine açık tonda bir şeftali diyebileceğim iki renkten oluşuyor. İkisinin karışımı hem yapı hem de renk olarak güzel homojenize oluyor ve ortaya hafif ama başarılı iş çıkaran bir ürün çıkıyor.  



     

                 Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde renkleri göstermeye çalıştım, tabii bu ilk aldığım zaman çektiğim bir fotoğraf, eski telefonla ancak bu kadar, şimdi de yeni çekemedim çünkü ürünü kullandığım için görüntü hoş değil. Netten daha güzel fotoğraflar bulabilirsiniz. 

Ürünün toplam miktarı 8 gr. ve kendi online sayfasında 42 USD satış fiyatı var. Charlotte Tilbury ürünlerinin maalesef ülkemizde satışı bulunmuyor, 

Instagram' da güvenilir satış hesapları var ama ne yazık ki fiyatlar güncel olarak çok yüksek.  Bu nedenle nispeten daha uygun alternatif ürünlere bakılabilir. Ben alalı baya zaman olmuş, ne kadar ödediğimi tam net hatırlamıyorum ama 2020 Ağustos ayında sanırım 500 tl. karşılığında yukarıda bahsettiğim bir IG hesabından şiparişimi vermiştim. 

Bu ürünümle ilgili bir de bilgi vereyim, karton ambalajlı fotoğraf sırasını bu kez biraz bozdum çünkü ilk geldiğinde flawles powder olarak ürün geldi, bir karışıklık olmuş sonra satıcı düzeltti ama bu kez de içi istediğim ürün olmasına rağmen karton ambalaj yine yanlıştı. Bu nedenle ben fotoğrafları yine ekliyorum ancak ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesindeki farklılıkları lütfen dikkate almayınız. 










                   Ürünleri daha ayrıntılı incelemek ve haklarında bilgi edinmek için markanın sayfasını da ekliyorum. Tık tık  lütfen...

                    Sevgiler, yeni yazılarda görüşmek üzere....

        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder