27 Haziran 2023 Salı

CLARINS LIP COMFORT OIL - 06 MINT

                             Merhaba, yaz mevsimi dudakların da extra bakım istediği bir mevsim bence. Hem güneş koruması, hem bakım, hem de güzel durunca, bir kadın başka bir şey istemez sanırım. Bugün uzun süredir almak istediğim bir ürünü yazacağım. Alalı bir altı ay kadar oldu ama bilseydim biraz daha beklerdim çünkü ben aldıktan sonra yeni versiyonunu hatta ışıltılı olanlarını da çıkardılar. Şimdi bu eski versiyon ama okuduğum kadarıyla sadece ambalaj değişmiş. İçerik, yapı ve etkinin aynı olduğu belirtilmiş. Geçelim ürüne ;










              Clarins lip oil, bildiğiniz dudak bakım yağlarından farklı olarak dudakları besleyen, aromatik esansiyel özlerle bakım yapan, hafiften dolgunlaştıran çok başarılı bir ürün. Çok dozunda bir parlaklığı var, nemlendirmesi inanılmaz başarılı. Bazı mineral yağ içeren ürünler gibi sürdükçe kurutan ve dudaklar kurudukça sürdüğümüz ürünler gibi değil. Dudakları nemlendirdiği gibi ürün dudağınızdan çıktıktan sonra da yumuşaklığı devam ediyor. 

% 93 oranında doğal kökenli bileşenlerden oluşan içerik daha güzel görünen, esnek, rahatlamış ve pürüzsüz bir konfor sağlıyor. En önemli içeriklerden olan Jojoba yağı ve fındık yağı bu konforun ana sebebi. Ürünün bütün çeşitlerinin rengi ve aroması da farklı ama dolgunlaştırma etkisi aynı diye biliyorum, ben sırf yeşil renk sevdiğim için Mint rengini aldım. Bir de sürdükten sonra diğer dolgunlaştırıcı ürünler gibi çok fazla karıncalanma hissi, kaşıntı ya da yakma olmuyor. 

Ürünün ambalajı da çok güzel. Bu kare, dikdörtgen prizma hali ben çok seviyordum. Yuvarak hatlar bence çok standart. Kapağı çok güzel kapanıyor, parlak dış ambalaj sürdükten sonra kontrol edebilmeniz için sank ayna gibi düşünülmüş öyle güzel yani. Bir de aplikatörü harika, tek seferde dudağınızı bir yönden diğer yöne kaplayarak ve taşırmadan sürmenizi sağlıyor. Bu noktada ürünün tek eksiği bir güneş koruması ama böyle yağ formlu bir dudak ürününe teknik olarak SPF eklemek sanırım pek mümkün olmazdı zaten...

Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.













                 Ürünün toplam miktarı 7 ml. ve ben markanın ülkemiz temsilcisi olan firmanın online sayfasından indirimli olarak 250 tl. karşılığında sepete atmıştım. Şu an yeni versiyonların fiyatı yaklaşık iki katı olmuş maalesef. Elbette daha uygun alternatifler de bulunabilir, özellikle Kiko markasında benzerleri var sanırım ancak fiyat hakkında hiçbir fikrim yok. 

Ben ürünleri daha ayrıntılı incelemeniz için hem ülkemiz temsilcisi MM Kozmetik, hem de Clarins ana sayfasını ekliyorum. 


                   Sevgiler ve mutlu günler...








      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder