7 Mart 2013 Perşembe

ALIŞVERİŞ - 1



           İlk yazı olarak hemen bir alışveriş yazısı ile başlamak istiyorum  aslında bu alışverişteki ürünleri almak için 8 Mart'ı bekleyebilirdim malum Rossman, Gratis ve Watsons da güzel indirimler oluyor ancak o gün dışarı çıkıp çıkmayacağımı bilmiyorum. İnstagramdan takip edenler biliyorlar kızımın ayağında ufak bir çatlak oldu ve alçıya alındı. Benim alışverişim ise hazır Üsküdar' a gitmişken Rossman' dan oldu. Maybelline colour tattou farlar piyasaya çıkalı çok oldu ancak ben hala alıp denememiştim, renklerin hepsi çok güzel  gözükyordu ama ben tercihimi en çok kullanacağım renk olan permanent taupe'den yana kullandım, fiyatı 14.95' di. Diğer ürünler ise essence ojeler, essence gri göz kalemi, çanta için mini boy diş ipi ve rival de loop young yağ emici mendiller. Ben  bu mendilleri çok beğeniyorum Gratislerde Cettua markasının alternatif ürünü de mevcut ancak ambalajı nedeniyle benim tercihim bu üründen yana oluyor, plastik ve korumalı bir ambalajı var kağıtlar yıpranmıyor, içinde uyduruk bir ayna da var, 75 adet kağıt bulunuyor, fiyatı ise 4.95 tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder