20 Mart 2013 Çarşamba

INGLOT ALLIK - 34

                Bildiğiniz üzere Polonyalı ünlü renkli kozmetik markası 2013 yılına girmeden kısa bir süre önce Park Bravo Grup bünyesi ile olan anlaşmalarını bitirdi ve yanılmıyorsam 3 ürün üzerine %50 ardından da  5 ürün üzerine %60 gibi bir indirimle elindeki stoklarını eritti. Ben indirimi oldukça geç duydum ve duyduğum zaman da hemen gidemedim neyse ki yeni yılın hemen öncesinde Levent Metrocity mağazasında kalan çok az ürünlerden  seçimlerime uygun bir şeyler bulabildim zira ben gittiğimde ürünler adeta talan olmuştu.
               Benim mağazaya asıl gidiş sebebim rainbow farlardan küçük bir palet yapmaktı ancak dediğim gibi hiçbirşey kalmamıştı ve tercih etmeyeceğim eyelinerler, kirpikler vs. almak istemediğim için her zaman kullanabileceğim  birkaç ürün seçtim bunlardan biri klasik face blushlardan  bir allık oldu.




          Allık benim ilk Inglot ürünüm ve oldukça beğendiğim bir ürün oldu. Çok daha güzel renkleri vardı ancak ben rosa yüzünden genelde pembe ve koyu renkli allıklardan kaçınırım. Benim seçtiğim 34 nolu renk (istediğim ışığı bir türlü yakalayamadım) resimlerde koyu renk gibi çıkmasına rağmen oldukça açık renk bir şeftali demeliyim, içinde çok hafif ışıltıları var. Işıltıları büyük parçalar halinde değil, yüzünüzde  oldukça hoş bir canlılık bırakıyor, yapısı çok ince, dokunuşu hafif, kalıcılığı ise 4-6 saate kadar iyi daha sonrasında ise biraz uçabiliyor dolayısıyla tazeleme gerektirecektir. Ürün 2,5 gr. fiyatı 37tl. gibi ancak indirimle yarıya düşünce çok güzel oldu. İnglot ürünleri paraben içermiyor ve hayvanlar üzerinde test edilmiyor.




             Madonna'nın da gerek  günlük makyajlarında  gerekse sahne şovlarında  tercih ettiği  marka  Inglot.com.tr de hala Park Bravo Grubun bir üyesi  olarak geçse de (güncelleme yapmamışlar) biz kozmetik severler başka bir kozmetik firması ile anlaşarak ilerleyen zamanlarda Türkiye pazarına tekrar gireceklerini biliyoruz. Ben bazı illerdeki  mağazaların hala açık olduğunu duymuştum en son ama güncel bir bilgim yok, açık olan mağazalarda kalan ürünlerden belki hala bir şeyler edinebilirsiniz.

           Renkli günler dileğiyle.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder