28 Eylül 2013 Cumartesi

LUSH IMPERIALIS VE LUSH GORGEOUS NEMLENDİRİCİ NUMUNELERİ

           Yine numune olan iki üründen bahsetmek istiyorum. Bir sonraki bitenler yazımda olacaklardı aslında ama oldukça beğendiğim ürünler olunca başlıbaşına yazılarını yazıp anlatmak istedim.
           '' Fresh Handmade Cosmetics '' sloganıyla ve özellikle mis kokulu ürünleriyle geç tanıştığım  İngiliz kökenli marka ile yeni yeni birbirimize alışmıştık ki İstanbul'dan taşındım. Neyse ki online satışları var. İlk tanışmamız sabunlar ve banyo köpükleri ile oldu özellikle kızım bayılıyordu ardından cilt ürünlerine geçiş yapmak isterken çok merak ettiğim nemlendiricilerin örneklerini son ziyaretimde edindim.
           Imperialis ve Gorgeous nemlendirici numuneleri;

           
               


             Imperialis, karma ciltler için tavsiye edilen bir nemlendirici. Yapısı çok yoğun değil, buna rağmen küçük bir miktarı tüm yüze yetiyor, emilimi güzel, 10 gr. ama yaklaşık 4 hafta kadar yetiyor. Rengi hafif  pembemsi, yoğun bir yasemin kokusu  aldım ben. Hani şu çingene pembesi renkli, yasemin kokulu sabundaki gibi ( daha önce vardı ama şu an göremiyorum yakın zamanda siteyi yenilemişler sanırım ) . Ancak bu ürünün bitmesine yakın kokusunda biraz ağırlaşma oldu, bitkisel içeriğinden dolayı olduğunu düşündüm ama çok tedirgin etti beni, güneş vs.görmemesine rağmen acaba buzdolabında mı saklasaydım diye düşünmeden edemedim.  
            Gorgeous ise kuru ciltler için önerilen bir başka nemlendirici. Kuru cilt kısmı bana pek uymuyor aslında ama kızarıklık önleyici özel fomülü ve özellikle kış mevsiminin cilt üzerinde yarattığı tahribat ya da ayaz yakması diye tabir ettiğimiz durumlar için yatıştırıcı özlerle içeriği oluşturulmuş. Yapısı diğerinden daha hafif, bununda az bir miktarı yetiyor, rengi açık krem - beyaz arası, aynı zamanda içeriğinde bulunan narenciye özlerinin kokusuda burnunuza geliyor. Matlaştırıcı özelliği olduğuda belirtilmiş ama benim bu konudaki beklentimi hem cilt tipim hemde kullandığım mevsim itibariyle karşılamadı, yatıştırıcı özelliği konusundaysa başarılı. Makyaj altında Gorgeous daha iyi, her iki üründe alerjik reaksiyon vs. oluşturmadılar. Tabii tam anlamıyla kuru bir ciltte vaatlerini tam olarak yerine getirebilir. Bu ürünün formülünün Lush tarafından Prenses Diana için özel olarak geliştirildiğide sitedeki genel bilgiler arasında.
               Marka ürünlerini hayvanlar üzerinde test etmiyor buna rağmen bazı ürünlerinde paraben bulunduğu biliniyor. Seveni demek yerine bağımlıları bulunan markanın diğer ürünlerini ve içerik listelerini ayrıntılı incelemek için orijinal sayfasına veya rahat rahat gezeyim, daha güzel inceleyeyim diyorsanız Türkiye sayfasına tıklamanız yeterli.


              Mutlu hafta sonları dileğiyle.......



Küçük bir not: Ürün fotoğraflarımdan diğer ikisi blogger ile inatlaşırken silindi ancak yinede yazısını yazmak istedim.                      






  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder