18 Eylül 2013 Çarşamba

MARIO BADESCU ALOE VERA VE GÜL SUYU İÇEREN YÜZ SPREYİ

             Bu ürünü yazmakta biraz geç kaldım farkındayım, yani bu kadar memnun olunan ama bu kadar geç yazılan bir ürün tamamen benim bu aralar olan yoğunluğumdan kaynaklanıyor.     
              Ürünümüz aslında daha önce sevgili arkadaşım Kozmetik D'nin şurada yazmış olduğu üründen olup, benim ki tüm yaz çantada gezmekten ambalajı yıpranmış, etiketinde ne olduğu belirsiz bir ürün haline gelmiştir. Bakınız resim 1;


        

              Ürün adından da anlaşılacağı gibi çok amaçlı kullanıma sahip bir yüz spreyi, temel amacı cildi rahatlatmak ve nemlendirmek. Bunların dışında muadilleri gibi diğer amaçlarlada kullanılabilir. Ben en çok kızarıklık önleyici yani cildi rahatlatma amacıyla kullandım ve bir termal sprey kadar başarılı buldum. Sadece eğer yazın kullanacaksanız buzdolabında saklamanızı önerebilirim aksi takdirde ısınıp sıcak bir hal alıyor ve buzdolabında saklanmasa da basınçlı tüpte olduğu için ferahlatma etkisi yaratan termal su kadar ferahlatmıyor.
             Cildi rahatlatma, yatıştırma ve kızarıklık önlemede çok başarılı, zaten bu tür durumlarda hem gül hemde aloe vera bitkisinin etkisi malum. Bir tek makyaj sabitleme de yapacağı yazılmış ki bu konuda kesinlikle başarısız. Markanın daha önce yazdığım yine Aloe Vera içeren rahatlatıcı temizleme jelinin yazısına ise şuradan ulaşabilirsiniz.




             Spreyli ambalajdaki ürünü birkaç fıs yüzünüze sıkarak kullanabilirsiniz. Bunun dışında pamuğa sıkarak tonik amaçlı kullanmakta mümkün ki bu konuda da başarılı. Ürün 118 ml. çok sık kullanmama rağmen oldukça uzun bir süre yetiyor. Normalde gül kokusundan hoşlanmıyorsanız ilk başlarda biraz rahatsız edici gelebiliyor ancak bizim gül sularımız gibi bayıltıcı değil, bir süre sonra alışıyor insan.
            İçeriğinin oldukça sade ve güzel olduğunu ve markanın ürünlerinin hayvanlar üzerinde test edilmediğinide söylemeden geçmeyeyim.




                Sonuç olarak, beni  yarı yolda bırakmayan ve yine memnun kaldığım markanın ürünlerine Türkiye sitesinden  ulaşıp ürünleri inceleyebilir, zaman zaman online alışveriş sitelerinden oldukça uygun fiyata edinebilirsiniz.

              Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder