26 Ocak 2015 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 7 - NIVEA MAKYAJ TEMİZLEME MENDİLLERİ

                   Çok övülen ürünlerin hangisini denediysem yıldızım barışmadı benim. Nivea makyaj temizleme mendilleri de çok seveni olan ürünlerden biri. Bazen kısa seyahatlerde vs. bu tip ürünler çok pratik olabiliyor. Denemek istedim ancak sonuç, hiç iyi anlaşamadık.





                 Bu ürünün bir kaç çeşidi var, ben ilk kez kullanacağım için daha hassas olabileceğini düşündüğümden aloe vera içeren çeşidini almıştım. Normalde kokulardan pek rahatsız olmadığımı pek çok kez belirtmiştim ama bu ürünün kokusu beni çok rahatsız etti. Bununla beraber asıl görevi olan makyaj temizleme konusunda başarılı bulmadım. Tabii bu şekilde bir ürünü alırken zaten çok fazla bir beklentiye girmemek gerek, asla elle uygulanan bir sıvı ya da jel temizleyici ürün kadar başarılı olamıyor.
                Ürünün içinde 25 adet mendil var, eğer çok çok hafif bir makyaj yaptıysanız tek mendil yüzünüzü temizlemeye yeter ama göz makyajını çıkartırken rimel vs. temizlemenizi önermem.
               Fiyatı yaklaşık 8 tl. civarında olan üründen bitince sanıyorum bir daha edinmem, belki siz denemek isteyebilirsiniz. Pratikliği açısından bu ürünü değil ama belki başka ürünlere şans verebilirim.

                Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler........ 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder