21 Ocak 2015 Çarşamba

MARIO BADESCU HERBAL HYDRATING VE CELLUFIRM DROPS SERUMLAR

               Ve işte son MB ürün yazıları, sonunda yazabiliyorum. İki ürün hakkında da objektif bir yazı yazabilmek için biraz beklemem gerekti. MB serumların en ilginç tarafı farklı amaçlara hizmet etmesi kaynaklı nemlendirici üzerine de uygulanabiliyor olmaları. O şekilde çok etkili olmayacağını düşünerek ben yine nemlendiriciden önce kullandım.
                Serumlardan biri  herbal hydrating yani bitkisel nemlendirici serum, diğeri ise cellufirm drops adıyla geçen cilt canlandırıcı ve sarkma önleyici etkisi bulunduğu belirtilen serum.


 

                 İlk serumumuz, içeriğinde ginkgo ekstresi, ginseng ve ceramidler bulunan herbal hydrating serum. Ben kullanmadım ama göz çevresinde de güvenle kullanılabileceği belirtilmiş. Rengi çok hoş bir mavi, yapısı jel kıvamında 4 - 5 damlaya tekabül eden miktar bir kullanım için yeterli oluyor. Cilt tarafından hemen emiliyor, herhangi bir yapış yapış durum vs. yaratmadı, yağlı ciltlerin tek başına nemlendirici olarak ya da nemlendirici üzerine kullanılabilen ürünün etkisini çok beğendim. Sabahları kalktığımda çok güzel bir netlik ve canlı - duru bir görüntü farkettim, ayrıca sabahları kalktığımda burun bölgem daha yağlı olurdu ki bu serumu kullandığım süre içerisinde burnumdaki yağlanma minimum düzeydeydi.




                     
                       İkinci serumumuz ise cilde form ve sıkılık kazandırdığı belirtilen hyaluronik asit, E vitamini, yosun özleri ve kolajen ile zenginleştirilmiş cellufirm drops, form damlaları. Ürünün rengi bozarık bir yeşil ama ben bu ton yeşili çok severim. Yapısı yağlı değil ama hafif kremsi ve oldukça akıcı. Cilt tarafından diğer serum gibi hemen emiliyor, bu serumda hoşlanmadığım durum ürünün kimyasala benzeyen ama aslında içeriğindeki yosundan kaynaklanan ağır bir kokusunun oluşu ancak koku sürdükten kısa bir süre sonra kayboluyor, kalıcı değil. Bu ürünün cildime illa bir etkisi olmuştur ancak diğerindeki gibi bir etkisini hatta vaadettiği gibi sıkılaştırma - toparlama etkisini gözlemlemedim.


    

                  İlk ürünün arka etiketi ıslandığı için sıyrılmıştı fotoğraflayamadım ancak ikinci ürünün arka etiketini  çektim. Ürün üzerindeki bilgiler orijinal sitedekinden farklı girilmiş. Ben orijinal sitedekini alıntıladım.




                       Her iki ürünün miktarı 30 ml. ve her iki ürününde cildimde herhangi bir alerjik reaksiyon vs. oluşturmadığının belirterek yazımı bitireyim.

                      Sevgilerrrrrr......
                  

3 yorum:

  1. Engineeryesim24 Ocak 2015 21:58

    Merhaba,size ulaşabileceğim bir mail adresi var mıdır ? Şimdiden çok tesekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogda sağ üstte iletişim bilgilerim mevcut ama buradan da yazayım, bernadolgun@gmail.com

      Sil
  2. Engineeryesim24 Ocak 2015 21:59

    Size ulaşabileceğim mail adresi var mıdır ?

    YanıtlaSil