7 Ocak 2015 Çarşamba

e.l.f MINERAL BLENDING EYE BRUSH

                 Karıştırma işlemi göz makyajının en önemli aşamalarındn biri. İster tek renk ister çok renkli göz makyajları yapın dağıtılmamış ya da kötü dağıtılmış bir far kabustan başka birşey olmuyor. Tabii bu işlemi gerçekleştireceğiniz ekipman da çok önemli . Başarılı  bir karıştırma - dağıtma fırçası her makyajda işinizi görür. Piyasada ucuz - pahalı pek çok markanın pek çok karıştırma fırçası var. Bazıları fiyatına oranla hiç başarılı değil. Bugün ortalama fiyatlı ama başarısı oldukça memnuniyet verici bir fırçayı tanıtmaya çalışacağım.





               Fırçamız markanın mineral serisinden bir fırça ancak ben uzun zaman önce almış olmamdan - hani şu mineral makyajın çok popler olduğu zamanlarda -  kaynaklı şu anda orijinal sitede böyle bir seriye rastlayamıyorum. Mineral serinin fırçaları da makyaj malzemelerine uygun türden tasarlanmış, sapı 14 cm. bambu, ele oturuşu rahat,  ferrulesi siyah parlak metal, fırçanın sapında marka ve ürün adı baskılı. Kılları sanırım koyun taklon , kıl boyu 2 cm. civarında orta boy. , kıl yapısı biraz sert olmakla birlikte, çok yoğun değil.





                   Kıl rengi normalde sarı affınıza sığınarak bir kirli fırça yazısı daha yazıyorum. Kolay temizleniyor, kolay kuruyor ve hiç kıl dökmedi.






                 Fırçanın kıllarının biraz sert olduğunu belirtmiştim ki biraz kullanım ve birkaç yıkamanın ardından biraz daha yumuşuyor ancak öyle çok çok yumuşak bir hal almıyor. Bu durum performansına nasıl yansıyor derseniz olumsuz bir etki yok. Aksine özellikle mat farları dağıtmakta ben başarılı buluyorum. Ben elimde o şekilde bir ürün olmadığı için denemedim ama koyu kıvamlı bazı kapatıcıları dağıtırken kullananı da çok. Bununla beraber studio serisinin fırçaları bu seriden biraz daha iyi sanırım.
                e. l. f ürünleri ne yazık ki ülkemizde bulunmuyor. Gitti gidiyor vs. gibi bazı sitelerde belki rastlarsınız. Ben markaya ait bir başka fırçayı alırken beraber almıştım. Fiyatı da tam hatırlamıyorum ama aşağı yukarı diğeri ile aynıydı.
                Ayrıca bir güncelleme yapayım ki o fırçayı aldığım sitenin linkini diğer fırçanın yazısında vermişim ancak şu anda gıda takviyeleri satan bir site olmuş. Fırça ile hiç alakaları yok.

                Mutlu günler dileğiyle.......... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder