12 Ocak 2015 Pazartesi

ESSENCE OJE DÜZELTİCİ KALEM

               Essence markası ile aram pek iyi değil benim, daha önce pek çok kez dile getirdim ancak durum böyle olmasına rağmen tırnak ürünleri serisi fena değil ve birkaç tane ürünüm var. Bunlardan bir tanesi de '' Nail Polish Corrector Pen '' orijinal adıyla geçen oje düzeltici kalem.




              Kendisi çok bariz olmak üzere özellikle renkli ojelerde kullandığım bir yardımcı ürün. Tırnak şekliniz düz değilse ve tırnak kenarlarınız yanlara doğru tırnak yatağı dediğimiz etli kısma biraz daha girmiş bir şekildeyse renkli oje sürerken biraz daha bulaşır. Bununla beraber küçük tırnak tiplerinde ve yeni versiyon kalın fırçalı ojeleri sürerken de benzeri durumları ben çok yaşarım. Bu tip bir üründen önce q - tips ve aseton ile aynı işlemi ojemi sürdükten sonra hallederdim. ancak bu tip ürünlerin kolaylık sağladığı bir gerçek .






                    Ürün hakkında çok fazla açıklama yapacak bir durum yok. Kesik uçlu ve içi aseton dolu bir kalem şeklinde. Kesik uca gelen aseton sayesinde taşan, bulaşan ojenizi rahatlıkla düzeltebiliyorsunuz ancak çok koyu renkli ojelerde yine de bana göre çok net bir temizlik sağlanmıyor. Aseton çok kuvvetli değil gibi. Ürünün arkasında minik bir kapağı ve içinde de + 3 adet daha yedek ucu bulunuyor. Kullandığınız uç çok kirlendiği vakit çekip çıkarıp yenisini takarak değiştirebiliyorsunuz.




                   Ürün fiyat - performans açısından fena değil. Bu benim 2. ürünüm, bittikçe alıyorum diyemem çünkü ilk aldığımda  sanırım 7,5 tl. olan ürünün fiyatının son zamanlarda neredeyse 2 katına çıktığını gördüm. Belki bundan sonra başka ürünlere şans tanırım. Bu ürünün biraz daha pahalı bir versiyonunu da daha önce kullanmıştım ( Sally Hansen ) ürün başarılıydı ancak içindeki aseton çok çabuk uçmuştu.
                   Bu arada bu tip bir temizleyici ürüne ben para vermem kendim aseton ve kulak çubuğu ile temizlerim diyorsanız, kulak çubuğu yerine ince uçlu kürdana bir parça minik pamuk da sarabilirsiniz. Böylece daha ince uçlu bir temizleyici elde etmiş olursunuz.

                  Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle, ojeniz hiç bozulmasın.......       

1 yorum: