30 Mayıs 2015 Cumartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 8 - THE BALM BLEND a HAND FIRÇA

                       The Balm ürünleri malum çok seveni var ama nedense ben hiçbir ürünüyle anlaşamadım. Şu an Cindy Lou aydınlatıcı allık ile deneme sürecindeyiz, bakalım ilişkimiz ne kadar sürecek. Ayrıntıları daha sonra yazarım. Bugün de markanın anlaşamadığım bir ürününü anlatacağım. Orijinal adı Tapered Foundation Brush olan ürünü ben çok büyük umutlarla zamanında almıştım. Sigma F86 fırçanın küçüğü gibi gelmişti bana, çok benzetmiştim.






                       Ürün, tüm the Balm ürünleri gibi çok hoş yönlere sahip. Sapının eğlenceli baskısı, ebatları, tutuş kolaylığı, sapının ele ve konik şeklinin özellikle göz çukuruna oturuşu, cruelty free oluşu hepsi hepsi çok hoş. Hatta sentetik kıllara sahip olmasına rağmen özellikle burun kenarlarına fondöten vs. uygulamsında iz bırakmaması çok güzel. Ancak sert kıl yapısı nedeniyle biz kendisiyle iyi anlaşamadık. Çünkü bana göre bu sentetik kıllı fırça ürünü hiç emmiyor. Yani evet bir fırçanın ürünü tamamen çekmesini istemem ama hiç ürün almaması da kötü. Sonuç olarak sık kıllı, tok bir  fırça gibi gözükse de zorla sıkıştırılmış, doldurulmuş gibi.
                 Bence normal fiyatını hiç haketmeyen bir fırça, Ben bir indirim zamanı 12, 5 tl. gibi bir fiyata almıştım. Son gelen zamlarla normal fiyatını bilmiyorum ama 50 tl. civarındadır diye düşünüyorum.

                     Sevgiler...........

1 yorum:

  1. Ben de hiç beğenmemiştim bu ürünü. Bir de yıkarken çok zorluk çekmiştim. Uzun zaman çekmecemde kaldı, sonra çöpe attım. Oysa ikili far fırçasından çok memnunum...

    YanıtlaSil