20 Mayıs 2015 Çarşamba

GIVENCHY PRISME AGAIN COMPACT POWDER - 01 BEAUTIFUL PASTEL

                  Yine istemsiz bir aradan sonra nihayet bugün yeni bir ürün yazısı yazabiliyorum. Bugünün konuğu hem görüntüsü güzel hem de işlevi ile oldukça başarılı bir ürüne ait.








                     Ürünümüz, 4 farklı renkten oluşan ve renk dengeleyici özelliği olan bir pudra. Yapısı ve dokusu bu zamana kadar gördüğüm en ince pudra diyebilirim ki renk dengeleyici olsa da neredeyse bir transparan pudra gibi iş görüyor. Pudra içerisinde saat yönünde sırasıyla mavi, sarı, pembe ve yeşil renkler bulunuyor. Renklerin hepsi oldukça açık tonda, ben biraz da kirli fırça ile kullandığımdan biraz daha koyu gibi çıkmış. Renkleri yüzünüzde ayrı ayrı olarak kullanabileceğiniz gibi karıştırarak da kullanabilirsiniz. Tek tek kullanımda renkler çok açık olduğu için ben çok belirginlik hissedemedim, tercihim genellikle karıştırarak kullanmaktan yana oluyor. Kadifemsi yapısı oldukça pürüzsüz bir his yaratıyor. Ben özellikle kışın daha başarılı buluyorum çünkü benim yüzüme kapalı havada hem güzel bir aydınlık katıyor, bütünlük sağlıyor hem de hava çok sıcak olmadığı için daha uzun süre dayanıyor. Yaz mevsiminde kullanmak isterseniz kalıcılığı yeterli gelmeyebilir.
                  Renklerin daha yakından görünüşü ve tek tek  görünümleri aşağıdaki gibi. Ancak yapısının inceliği nedeniyle çok güzel bir fotoğraf olmadı. Nette de çok başarılı bir fotoğraf bulamadığım için link veremiyorum ama yine de ürün hakkında bir fikir oluşturur diye ekliyorum.


  



                    Ürünün ambalajı da oldukça şık ama şık olmasının yanında bir o kadar da işlevsel. İçinde bir aynası ve alt kısmındaki bölmesinde oldukça iyi iş çıkaran yassı bir fırçası bulunuyor. Bu ürünün güzel yanlarından bir de refill yani doldurulabilir oluşu. Ürününüz bittiğinde sadece pudra kısmını edinebiliyorsunuz.



               
                    Ürün miktarı 10 gr. ve ambalaj üstü bilgileri ile içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi. İçerik listesi temiz değil. Bu tip ürünlerin çoğunda olduğu gibi ne yazık ki talc ilk sırada.







                    Ürünle ilgili  söyleyebileceğim son şey bu pudranın güncel olarak ülkemizde olup olmadığı. Nedenine gelince benim ürünümü sonbaharda eşim yurtdışından getirmişti. Markanın bu prisme serisi ürünleri yeni bir seri değil ancak koleksiyon ürünü de değil ve ben  uzun zamandır bir Givenchy standı gezmedim. Bunula beraber piyasada değişik markaların buna benzer ürünleri mevcut. Yine de edinmek isteyenler için fiyat bilgisi 120 tl. civarında sanıyorum.

              
                   Sevgiler ve berrak günler dileğiyle........

1 yorum: