24 Mayıs 2015 Pazar

AVON DETANGLING SPREY

                           İnce telli ve kıvırcık saçların büyük problemlerinden biri de sanırım düğüm düğüm olma durumu. Benim saçlarım oldukça kıvırcık orta - kalın telli ama hiç dolaşma - düğümlenme problemi yaşamam. Kuruturken dikkat etmek ve saç fırçası yerine The Body Shop ahşap tarağımı kullanmak sanırım işimi kolaylaştırıyor. Uzunken gece yatarken gevşek bir şekilde toplamak da etkili oluyordu. Ancak evde saçları çok düz, ince telli ama bir o kadar da gür olan bir ergen varsa saç taramak, toplamak işkence oluyor. Saçı bölüm bölüm  kurutmak, Swissco, Tangle teezer tarzı veya ıslak - kuru fırçalar ve saç açıcı sprey kullanmak bu düğümleri açmaya yardımcı olabilir.


   

                       Avon' un bu saç açıcı spreyi hakkında çok fazla birşey söylemeye gerek yok. Kayısı kokulu, işini iyi yapan bir ürün. Kokusu çok kalıcı değil, saçı yağlandırmadan, ağırlaştırmadan dolanan, düğümlenen, karışan saçları açıyor. Saç diplerine çok getirmeden saç uçlarına birkaç fıs sıkmak yetiyor.
                      Ürün 125 ml., fiyatı oldukça uygun 5 - 6 tl. civarında sanırım. Yalnız şu sıralar şeffaf ambalaj yerine mat renk ambalaj yapmışlar. Ben bu tür ürünlerin tamamında şeffaf ambalaj seviyorum. İçinde ne kadar kaldığını takip etmek güzel oluyor.
                      İçerik listesini ise mereklıları için aşağıdaki fotoğrafta görebilirsiniz.





                       Sevgiler.....

1 yorum:

  1. Ben de şeffaf ambalajlılara sahip olanları daha çok seviyorum bu tarz ürünlerde. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil