17 Aralık 2018 Pazartesi

CALVIN KLEIN EAU DE PARFUM

                  Merhabalar bugün yine sizin de çok sevdiğinizi düşündüğüm parfüm kategorisinden bir yazı ile karşınızdayım. Calvin Klein Beauty markanın aslında çok uzun zamandır piyasada olan bir ürünü. Ancak yıllar geçse de popülerliğini hiç kaybetmeyen kokulardan.


 



                       Marka aslında Beauty parfümü yaklaşık 10 yıl önce piyasaya sürdü. Ben hatırlıyorum müthiş popülerdi o zamanlar, her yerde bu parfümün reklamı, kokladığımda zaten yasemin kokusunu çok sevdiğim için, bayılarak kullanmıştım. Sonra geçtiğimiz yıl uygun fiyatıyla karşıma çıktığında yeniden, yine severek kullanıp bitirdim.
                      Beauty, ağırlıklı olarak yasemin kokusu içeriyor, beraberinde lilyum, amber ve sedir ağacı da içeren ağırlıklı çiçeksi, hafif bir koku. Ağırlıklı çiçeksi diyorum çünkü, amber ve sedir ağacı bir miktar yoğunluk katmış. Bu noktada bu parfümü ilk kez kullanacaksanız ilk başlarda hafif, hafif kullanmanızı önerebilirim. İlk başlarda yoğun kullandığınızda biraz ağır bulabilirsiniz ama dediğim gibi koku oldukça yumuşak, sade ve şık. İlkbahar, sonbahar ve kış mevsiminde kullanılabilecek çok güzel bir koku. Genelde beyaz tene yakıştırılıyor ama bence her ten rengine yakışan bir koku. Yaş grubu bu kez çok genç değil maalesef, 20'li yaşların ortasından itibaren rahatlıkla kullanılabilir. Marka bu kokuyu tasarlaması için, Bulgarı, Estee Lauder ve Salvatore Ferragamo gibi parfümleri de tasarlayan ünlü Fransız kimyager ve parfümör Sophie Labbe ile çalışmış.




                     Karton kutu yine beyaz çiçeklerin saflığı ve aşktan ilham alınarak tasarlanırken, şişe tasarımı çok sade ve şık. Çıplak bir kadının vucudundan ve çiçeklerin yapraklarından esinlenilmiş. Gümüş rengi parlak metal kapak oldukça büyük, şişeye güzel oturuyor. 100 ml.' lik boyu şişesi de çok ağır olduğu için çantada vs. taşımaya uygun değil. Ancak parfümün 50 ve 30 ml. ' lik boyları da mevcut. Bununla beraber destekleyici ürünleri olan duş jeli ve vücut losyonunu da piyasada bulabilirsiniz.
                    Beauty, çok sevilince sonraki yıllarda pembe renkli bir de '' sheer '' versiyonu çıktı.
Kokunun silajı güzel, kalıcılığı ortanın üstünde, ben 10 üzerinden 6 - 7 verebilirim sanırım. Kullanım sıklığınıza göre giyslerinize de siniyor.
                   İçerik bilgisi ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi.




                     1oo ml. fiyatı şu dönem yine oldukça yüksek ve değişken. Ben geçtiğimiz yıl, Aralık ayında yeni yıl indirimi, Gratis indirimi ve kartımdaki puanlar sayesinde 120 tl. gibi bir fiyata edinmiştim. Keşke güzel parfümleri hep böyle uygun fiyata alabilsek değil mi?

                    Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle...... 

5 yorum:

  1. Benim en sevdiğim parfümler sıralamasının ilk 3'ünde yer alıyor bu parfüm, bayılıyorum! Her şeyi tam benlik! Yakın zamanda una dupe okumuştum ama şu an hatırlamıyorum... niye not almadıysam... güle güle kullan Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Her parfümü kullanamıyorum ama kokusuna bakayım :)

    YanıtlaSil
  3. Blogunuzu zaman zaman ziyaret ediyorum. Çok güzel çalışmalarınız var. Başarılarınızın devamını dilerim. Benim de daha dört aylık bir blogum var, bu konuda çok bilgi sahibi değilim. Benim blogumu da zaman zaman ziyaret etmek ve yorum yapmak suretiyle desteklemenizi bekliyorum. İyi çalışmalar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, en kısa sürede bakacağım.

    YanıtlaSil