10 Aralık 2018 Pazartesi

CLARINS FIX MAKE - UP

                 Merhabalar, eğer benim gibi karma - yağlı bir cilde sahipseniz, özellikle makyaj yaptığınız zamanlarda yüzünüzde durmasını sağlayacak bir ürün kullanmak neredeyse kaçınılmaz oluyor. Ancak tabii ki bu tip ürünlerin makyajı korumak dışında öncesinde kullanıp cildi makyaja hazırlamak, cildi rahatlatmak, nemlendirmek ya da makyajdan sonra o '' cakey '' dediğimiz görüntüyü almak için kullanıldığı da oluyor.
                Ben daha önce bu tipte birkaç ürün kullandım. Skindinavia yi çok sevmiştim ancak artık ülkemizde bulunmuyor. Mario Badescu ise sabitleme yapmayan ama rahatlatma açısından çok başarılı bulduğum ürünlerdi. M.A.C Fix Plus da dahil olmak üzere birkaç ürünü daha incelediğim karma yazıma ise şuradan ulaşabilirsiniz.
               Clarins Fix Make - up ise benim uzun zamandır çok merak ettiğim ürünlerden biriydi.








                    Bu ürünü almadan önce aslında hiçbir fikrim yoktu ve hatta Urban Decay Setting Sprey almayı planlıyordum ancak yine bir yurtdışı seyahatinde karşıma çıkınca kaçırmak istemedim.
Clarins fix makeup, içeriğinde yatıştırıcı olarak bol miktarda gül özü, aloe vera, alantoin ve canlandırıcı olarak da greyfurt bulunuyor. Ben sıktığım zaman hiç greyfurt kokusu almıyorum ve canlandırma, ferahlık verme konusunda da mesela bir M.A.C Fix Plus gibi bir his vermiyor. Gül kokusunu oldukça fazla alıyorsunuz ama öyle bayıltan bir koku değil, gayet sakin, gayet yumuşak hatta bu kadar sakin bir ürün benim makyajımı koruyamayacağını düşünüyordum ki, sabitleme, makyajı tutma başarısı beni çok çok şaşırttı. Cildi germeden, hem esnek bir hal verip hem de çok başarılı şeklide uzun saatler yüzümde tutuyor.
                Ambalajı çok şık, içeriğindeki kırmızı gül özlerinden esinlenilerek pembe - kırmızı degrade cam şişe yassı bir tasarıma sahip. Klasik Clarins parfüm şişeleri ile aynı. İnce olduğu için çantada vs. taşımaya çok uygun. Clarins parfümlerde dahil bu ürünün en çok sevdiğim yanlarından bir de  - ben fotoğraflamayı unutmuşum ama - atomizer kısmının çevirmeli olması. Yani doldurulabilir şişe oluşu çok kullanışlı. Ayrıca püskürtme miktarı çok iyi ayarlanmış, homojenize bir şekilde dağılıyor, bu şişe 50 ml. ve ben aylardır kullanmama rağmen henüz yarısı bile olmadı.
               İçerik listesi ve ambalaj üstü bilgileri ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.






                Yukarıda da belirttiğim gibi 50 ml.lik olan ürün, daha önce 30 ml.lik yuvarlak bir şişede  satışa sunuluyormuş, yakın zamanda satış şekli değiştirilmiş. Gelelim işin hoş olmayan tarafına, 50 ml.lik ürünün fiyatı ülkemizde 230 tl. civarında, bu noktada çok başarılı bir ürün olsa da acil ihtiyaç, gidin alın diyemem size, daha uygun fiyata muadilleri pekala bulunabilir. Ben yurtdışından 26 Euro' ya almıştım. Yani döviz arttı ama kuru çevirdiğiniz zaman fiyat yine ülkemizdekinden az oluyor. Ama biz kozmetikseverleri üzen zaten işin vergi kısmı değil mi.
                Bitirirken bu kategoride merak ettiğim 2 markanın faklı ürünleri daha var. Bu bitince sırayala onları da denemeyi planlıyorum. Elbette edindiğim zaman onları da burada yorumlayacağım.

               Sevgiler......

2 yorum:

  1. Berna'cım, yazın çok iyi oldu. Bu ürünle ilgili hep övgü okudum, sen de yazınca iyice ikna oldum. Yurtdışında denk gelirsem ben de bir deneyeyim istiyorum şu an! Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil