28 Aralık 2018 Cuma

2018' de BİTİREBİLDİĞİM RENKLİ KOZMETİK-MAKYAJ ÜRÜNLERİ

                  Merhabalar, geldik bir makyaj blog yazarının belki de en iyi performans göstermesi beklenen kısıma. 2 yıldır renkli kozmetik - makyaj ürünlerimi yıl biterken yazıyorum ve de çok memnunum. Olabildiğince makyaj ürünü bitirmeye çalışıyorum ve bu şekilde yılda 1 kez yazınca da aslında hangi ürünleri gereksiz yere aldığımı çok iyi hatırlatıyor bana. Bununla beraber tabii yıl içinde bazı zamanlarda hiç maykaj yapmadım ya da çok az yaptım, bu yüzden 2018' de bence az ürün bitti ama hiç yoktan iyidir tabii.
2019' da elimdeki ürünlerden daha çok bitirip, daha az ürün alma hedefimin bakalım ne kadarını gerçekleştirebileceğim hep birlikte görürüz umarım.




1- BB Krem: Markasını hatırlamıyorum, fotoğrafı çektikten sonra attığım için de bakamadım tabii. Watson' dan almış olabilirim. Orada satılan markalardan biri. Yüzümde duruşunu, performanısını çok beğendim, Kore BB kremleri gibi hafif grilik içeriyor ama ben severek kullandım.
2- Clinique Renkli Nemlendirici: Nereden geldi hatırlamıyorum, alışverişimle tester gelmiş olma ihtimali çok yüksek. Rengi biraz koyu gelmişti bana bu yüzden ilkbahar ve yaz aylarında kullandım, yapısı, duruşu oldukça güzel bir üründü, sevmiştim.
3- Catrice Primer: Markanın yıl içinde ülkemize gelen baz ürünü, çok övülünce almıştım. Gerçekten de çok başarılı bir üründü. Hafif aydınlatıcı, nemlendirici altına, makyaj üstüne her türlü kullanıp sevdiğim bir ürün oldu. Yalnız yapısı hafif değişik gibi bu yüzden kuru ciltler pek sevmeyebilir ama karma - yağlı ciltler sevebilir.




 4- Kiko Stick Aydınlatıcı: Markanın koleksiyonlarını takip etmiyorum ama arada bir yeni neler gelmiş diye mağazaya girip bakıyorum. Genel olarak Kiko ürünlerini seviyorum. Çok başarılı ürünleri var. Bu koleksiyonun diğer ürünlerini bilmiyorum ama 4 al 2 öde gibi bir kampanyadan rengini çok beğenip almıştım. Hafif bronz gibi sarı tonlu güzel bir rengi vardı. Yıl boyunca kullandım, özellikle de yazın, yalnız bitmeye yakın biraz parça parça oldu, homojen dağlımadı yüzümde, onun dışında severek kullandım. Stick ürünler çok pratik, kullanışlı oluyor. Ama tabii bunun ambalajı çok basit, plastik, kırılmaya çok müsayit.
5- Nyx Stick Aydınlatıcı: Yine çok övülen ürünlerden biri de bu üründü, yıl içinde edindim ama çok severek kullanamadım ben bu ürünü. Hafif pembe, şampanya tonlu güzel ve doğal bir aydınlık vaadi veren bir aydınlatıcı aslında ama benin cildimde çok kalıcı olmadı, hemen uçtu hiç kalmadı.


     


6-Urban Decay Primer Potion: Çok eski bir ürünüm, sonunda bitirebildim. Bitmeye doğru artık     bozulma belirtileri gösterdi. Yenisini aldım, yakın zamanda yeniden yazısını yazacağım ama biraz formül dğişmiş gibi bakalım, göreceğiz.                                                                                               
 7- Too Faced Far Bazı: Bu da yıl içinde bitirebildiğim elimdeki diğer far bazı idi. Bu ürünü de severek kullanmıştım. Too Faced zaten artık ülkemizde yok, bazen bazı ürünlerini sınırlı sayıda  getiriyorlar. Bir yerlerde görürseniz kaçırmayın.                                                                               
8- Kiko Kalem Far: Rengi çok güzel olan bir krem fardı bu. Yine koleksiyon adını bilemiyorum, yalnız içinde çok az vardı, çok kısa bir sürede bitti.                                                                            
  9- Clinique Chubby Stick Far: Çok uzun zamandır elmde olan bir üründü. Bu serinin renkleri gerçekten çok güzel, farlar dayanıklı ve kullanımı çok pratik, bu renk çok hoş bir lila, mor arasıydı. Yapısı mat ama, ışıltılı olanları da var galiba.                                                                              
     

                   
                                       

10- Gosh Boombastic Rimel: Yıl içerisinde kullanıp bitirdiğim rimellerden biri. Gosh ülkemizden çekilmeden önce almıştım. Fırçası oldukça büyük, plastik fırçalı bir rimel. Rengi çok siyah, güzel bir rimeldi ama benim istediğim dolgunluğu vermedi maalesef, günlük olarak kullanıp bitirdim.          
11- Too Faced Better Than Sex Mascara: Çok övülen rimellerden biri daha, sonunda kayıtsız      kalamayıp aldı. Genel olarak güzeldi aslında, kıl fırçalı ve fırçanın başı, sonu bombeli gibi. Kirpikleri güzel ayırıyor ve dolgunluk veriyor ama herkes gibi ben de Loreal Paradise rimel ile çok benzettiğim verdiği etkiyi, bu yüzden Too Faced' e çok para dökmeye gerek yok..  
12- Golden Rose False Lash Rimel: Pek çok blogger övünce yine dayanamayıp aldığım ürünlerden. İnce Yapılı, plastik fırçalı bir rimel, bu  tip rimeller genelde sadece uzatma ve ayırma işi yapıyor ama bu rimel smokey gibi bir adı da var aslında güzel dolgunlukt da verdi. Ürünle ilgili tek sıkıntı çok    çabuk kuruması oldu benim için. Oyüzden sanırım bir daha almam.                                                   

Yıl içerisinde bu rimellerden başka, kızımın kullandığı Loreal Paradise, Yves Rocher Vertige ve Kiko Arctic Holday rimelleri de denedim ama yine içlerinden en sevdiklerim Too Faced ve Loreal Paradise oldu.                                                                    


                                                                                                                   

13- Bobbi Brown Pudra : Çok yakın zamand ayazısını yazdım. Yani tabii ki bu ürün bitmedi ama çok azaldı. Hiç allık, aydınlatıcı bititrememişim ( bari bundan sonra almasam artık ) ama en azından     azalmış bir ürünümü ekleyeyim dedim. Üzerinde çukurlar açıldı, bitmesi yakındır.                           
14- Bobbi Brown Kapatıcı: Markanın sevdiğim, başarılı bulduğum ürünlerinden biri. Elimdeki 2.        stoğum da bitti ve sanırım artık bu ürün çıkmıyor. Yerine başka bir alternatif bulmak lazım.             
15 - 16- Golden Rose Rujlar: Biri turuncu tonlu, mercan ve diğeri de pembe renkli güzel iki ruj         bitirdim. Işıltılı ve yumuşak yapıları ile Golden Rose rujları genel olarak zaten çok beğeniyorum,     da uygun bence. Bu ik rujun numarasını yazmamışım ama zaten mağazalarda renk skalası çok              fazla.Golden Rose mağazalarında illa size yakışacak bir renk bulacaksınızdır.                                      

Evet yıl boyunca ancak bu kadar ürün bitirebildim. Umarım seneye daha çok ürün bitirebilirim. 
Hepinize önce sağlıklı sonra da bol renkli bir yıl dilerim. 

Sevgiler.......  
  

2 yorum:

  1. Yine de iyi ürün bitmiş, ben de böyle toplu bir yazı yazacağım ama sonuçlardan utanıyorum :)) Maskara favorilerimiz aynı sanırım, Lash Paradise'a ben de bayılıyorum! Golden Rose'un bu maskarasını da çok beğenmiştim ama gerçekten hızlı kuruyor. Bu arada, o Kiko kalem fardan bende de var ama tabii sıra gelmediğinden benimki bitmedi henüz :))) yenilerini güle güle kullan, çok öperim!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2019 da daha çok ürün bitirmek istiyorum, kısmet bakalım. Sevgiler canım...

      Sil