19 Kasım 2019 Salı

ESTEE LAUDER PURE COLOR ENVY SCULPTING LIPSTICK - 410 DYNAMIC

                       Yeni haftadan merhabalar, bugün ruj koleksiyonumun en severek kullandığım oldukça eski rujlarından birini yazacağım. Aslında ben ruju oldukça uzun bir süre önce bitirdim sayılır, çok çok az kaldı. Fotoğrafları geçenlerde ürün yazıları dosyamı karıştırırken buldum, bu ürünü yazdım sanıyordum hatta, yazmamışım. Oldukça eski bir rujum olduğu için fotoğraflarım çok iyi değil hatta, şimdiden affola. Gelelim rujumuza;






                   Pure color envy ruj serisi markann bildiğim kadarıyla en eski serisi, uzun bir süre önce marka serideki bazı rujları kaldırıp ( mesela şuradaki rujları ) yerine tümünün adına Pure Color adını vererek mat, shine likit bir sürü ruj serisi ile çeşitlendirdi. Pure color envy sculpting serisi sanıyorum içindeki shea yağı nedeniyle tüm seriler içindeki en nemlendirici, en yumuşak dokulu seri. Sürümü çok kolay, kremsi olduğu için rahat uygulama yapıyorsunuz, Dudaklarınız uzun süre yumuşacık ve nemli kalıyor. Kapatıcılığı çok güzel, renge göre kremsi bir parlaklık da katıyor. Benim  rengim 410 Dynamic, çok güzel bir pembe - gül kurusu. Seride 20' yi aşkın renk var ve hepsi birbirinden güzel. Rengini yoğun bir şekilde verdiği için ne zaman sürdüysem iltifat aldığım rujlardan biri. Kalıcılığı da pek çok ruja göre iyi diyebilirim, yeme içme sonrasında tazeleme istiyor tabbi ama onun dışında uçup gitmiyor, uzun süre yerinde kalıyor. Dudaklarımda duruşunu çekmemişim ama elimin üzerindeki hali renkle ilgili fikir verir diye düşündüm.




             Ürünün ambalajı ise çok şık. Lacivert renk pek görmeye alışkın olduğumuz bir renk değil ama Estee Lauder markasının tescilli rengi olduğu için başka markalarda görmüyoruz. Lacivert renge ek olarak altın sarısı metal detaylar da ambalaja eşlik ediyor. Ambalajın en güzel taraflarında biri de manyetik kapaklı oluşu ve tık diye kapanması. Geçtiğimizyıllarda sanıyorum Kendall Jenner ile bu ambalajın yenı yıl koleksiyonu  için kırmızı renkte rujları  da yapılmıştı ve gerçekten çok güzeldi. İçerik listesi ise aşağıdaki fotoğraftaki gibi.




            Son olarak ürünün fiyatı ise orijinal sayfasında 240 tl. olarak görünüyor. Tek bir ruj için oldukça yüksek bir fiyat ama ülkemiz online sayfası sürekli indirimli setler, kofreler ekliyor ve ortalama 3 makyaj ürününden oluşan setlerin fiyatı neredeyse bu kadar. Onun dışında bzen tam boy ürün setlerinin çerisinden de mini boy pure color envy sculpting rujlar çıkabiliyor. Onlar da ürünü denemek için bir fırsat olabilir.
            Ben aşağı yukarı 5 yıl önce nereden aldığımı hatırlamamakla beraber sanıyorum 85 tl gibi bir fiyata almıştım. 

           Sevgiler......   
  

1 yorum:

  1. Bu seri herkesten övgü alıyor; benim ise ürünlerini en az denediğim marka olabilir Estee Lauder, dolayısıyla bu seriyi de denemedim :) Renk bir harikaymış, bakar olayım ben! Çok sevgiler!

    YanıtlaSil