25 Kasım 2019 Pazartesi

NARS NO: 23 WET & DRY BLUSH BRUSH

                          Yeniden merhabalar, bugun blogda çok sevdiğim bir firçanın yazısını yazacağım. Açık konuşayım bu fırçayı ilk gördüğüm anda vurulmuştum, almak için de oldukça bir süre yanıp tutuşarak, bekledim ve geçtiğimiz yıl sonunda benim oldu.






               Tam olarak hatırlamıyorum ama üç, dört yıl oldu sanıyorum Nars, fırça serilerini yeniledi. Yavaş yavaş yeni ürünleri ekledi ve bu hem ıslak hem de kuru olarak kullanılan fırça ilk gördüğüm anda istek listeme girmişti.                                                                                                                     
               Nars zaten başlı başına çok güzel ürünler çıkaran bir marka, fırçaları da keza öyle...Tasarımı yapılırken üzerinde düşünülmüş, ergonomisi, amacı ve hedefe yönelik sonuçları iyi planlanmış ürünler.                                                                                                                                                   
               Fırçanın toplam  boyu 15 cm. ve kıl boyu 2 cm. Oldukça değişik, tok kıllardan oluşan, küt   uçlu bir fırça. Küt uçlu derken flat olarak bildiğimiz düz uçlu fırçalar gibi değil. Kıllar, sentetik siyah ancak doğala yakın gibi yumuşaklar. Sanıyorum bu nedenle şaşırtıcı bir şekilde bu fırça ile allık sürdüğünüzde Heidi yanak gibi olmuyorsunuz, merak etmeyin. Allığı çok güzel dağıtıyor. Adeta zahmetsizce ve konforlu bir uygulama yapıyorsunuz. Kılları sentetik olduğu için kolay  temizleniyor ve yıkama esnasında vs hiç kıl dökmedi.                                                                        
         Tabii herkesin allık sürme şekli ve sevdiği allık cinsi başka. Ben geniş bir suratım olmasına rağmen allık sürmek için mesela şuradaki gibi çok büyük fırçalar tercih etmiyorum, çünkü süremiyorum. Büyük bir fırça ile allık sürdüğüm zaman bütün yüzüme yayılıyor. Daha bölgesel ama homojen olarak dağılmış şekilde allık kullanmayı seviyorum diyebilirim. Bu yüzden blogda da yazdığım tüm allık fırçaları daha küçük fırçalar.                                                                                                                                     


                                                               



               Fırçanın hem ıslak hem de kuru olarak kullanılıyor olması ise makyaj fırçalarında pek rastlanır bir özellik değil. Ben sahşen birkaç kez M.A.C fix + ıslak olarak kullanmayı denedim ama bana kalırsa krem ürünlerde daha başarılı. Toz ürünleri zaten güzel uyguluyor. Yabancı birkaç blogda bu fırça ile kontur hatta göz makyajı bile yapmışlar, kontur belki evet ama göz makyajı için sanırım pek uygun değil. Belki kaş göz arası mesafeniz çok genişse göz kapağına tamamen baz sürüebilir ya da tek renk far.                                                                                                                                        
               Fırçanın rengi ikonik Nars ambalajlarında olduğu gibi mat siyah, buna uygun olarak   ferrulesi de aynı şekilde mat siyah yapılmış, Dip kısmına doğru fırça numarası yazıyor. Çekmeyi unuttuğum için göremediğiniz alt kısmı size güzel bir ayrıntı ile kırmızı yapılmış. Sapı oldukça dolgun, rahat kavranıyor. Markanın Yachiyo serisinden mesela bu fırçayı da çok beğeniyorum, çok güzel bir fırça ama ben mağazada denediğimde sapı çok ince geldi ve tutmakta biraz zorlanmıştım.                                                                
              


             Fırçanın güncel fiyatı ülkemizde sanıyorum 330 tl. civarındayken, orijinal sayfasında 42 USD. Ben yaklaşık 1,5 yıl önce makyaj trendi adlı kozmetik alışveriş sitesinden 170 tl. karşılığında   güzel bir kampanyadan faydalanarak almıştım. Şu an stoklarda görünmüyor ama mağazalarda mutlaka vardır. Bu fırça için mutlaka alınması gereken fırçalardan biri diyemem yani bütün fırçalarınızı tamamladıktan sonra belki fantazi için alınabilir ama uzun süre kullanılacak çok güzel bir fırça olduğu gerçek.                                                                                                                                  

                                                               Sevgiler......                                                                                                                                 

2 yorum:

  1. Çok ilginçmiş ya, toz allıkla hiç hayal edemedim açıkçası; bir kaç video izleyeyim! Güle güle kullan, en değişik ürünleri sende okuyorum doğrusu :) Çok öptüm!

    YanıtlaSil
  2. Aynen öyle canım, var öyle bir tarafım sma bilinçli yapmıyorum 🙈ilginç ürünler konusunda bazen ben bile kendine şaşırıyorum..sevgiler...

    YanıtlaSil