11 Kasım 2019 Pazartesi

ISANA YOUNG WHITE EGG PEELING

                  Yeniden merhabalar, bugün bir peeling yazısı ile karşınızdayım. Cilt bakımında benim için sanıyorum en önemli ve en sevdiğim kısım peeling. Açık konuşayım kimi zaman maykajsız olduğumda özellikle bir temizleyici kullanmadan peeling aşamasına geçiyorum. Ama tabii burada önemli olan seçtiğiniz peeling ürününün günlük kullanıma uygun olması. Normalde haftada 2, ideal olandır, ama oldukça yumuşak bir ürünle cildinizin durumuna göre bunu arttırmanız mümkün. Mesela benim cildimin durumuna göre yazın 3-4 kez yaptığım da olabiliyor...
                 Yaş itibariyle +45 artık kara nokta vs. problemim yok ama peeling yapmazsam özellikle burun kenarlarım hemen, mevsime göre kurumaya meyilli olabiliyor. İster makyaj yapın ister yapmayın her durumda bu görüntü hoş durmuyor. 
                Tabii peeling seven biri olarak pekçok ürün denedim diyebilirim. En son hemen hemen bütün bloglar yazdığı için ben yazmadım ama herkesin bildiği Loreal şeker peelingi favorimdi diyebilirim. Ama ambalajın kavanozda olması duşta kullanıma çok uygun değil belirteyim. Bununla beraber bir diğer favorim de şuradaki yazımda yazdığım nip+fab peeling, kendisini de oldukça uzun süre severek kullanmıştım.
               Bu kadar uzun bir girizgahtan sonra gelelim son zamanlarda severek kullandığım favori peelinge.






                    Ben bu ürünü çok severek takip ettiğim bir Türk Youtuber sayesinde keşfettim. Sonrasında yolum Rossmann Mağazasına düştüğünde hemen alıp denedim ve oldukça beğendim.
                    Isana white egg peeling, içeriğindeki mineral soyma granülleri sayesinde cildinizi güzelce arındıryor. Kıvamı önce koyu gibi dursa da uygulama yaptığınızda krema gibi oldukça kremsi, kendine has yine kremamsı bir kokusu var. Tanecikleri çok çok minik ama oldukça yoğun, kullandıktan sonra çok yumuşak ve temizlenmiş bir ciltle karşılaşıyorsunuz.
Ancak eğer sert taneli peeling seviyorsanız ya da sorunlu bir cildiniz varsa yeterli temizliği sağlayamayacağı için sevmeyebilirsiniz.
                  Ben bu ürünü eskiden çok kullandığım, ( hatta blogda da tester olarak sözetmiş olabilirim. Bu arada tüm peeling yazılarıma etiket bölümünden ulaşabilirsiniz)  şu ürüne oldukça benzettim.
                Kullanım esnasında ya da sonrasında herhangi bir alerjik reaksiyon vs. yaşamadım. Sonuç olarak yumuşak taneli, yıpratmayan, cildi arındıran ama bunu yormadan yapan bir peeling arıyorsanız öneririm. Tabii peeling kullanımıyla ilgili olarak şunu da belirtmek isterim ki aşırı ölü deri temizliği, iri taneli ürünler ve kullanma sıklığı üstteki deriyi aldığı için cildinizde incelmeye de sebep olabilir. Kendi cildinizi tanıyarak belli bir rutin ve değişik durumlar içerisinde ( mesela pms öncesi durumlarda çıkan sivilceler için aslında peeling yapmamak gibi ) bu işlemi gerçekleştirmek en güzeli.
               Ve en önemli durumlardan biri de bu tip aşındırıcı işlemler için, ki maske kullanımı da dahil olmak üzere güneş battıktan sonraki zaman aralığını tercih etmeniz. Oluşabilecek herhangi bir alerjik reaksiyon ve sonrasında direkt güneş ışığına maruz kalmamak.




               Ürünün ambalajı normal tüp, aç kapa kapaklı. Duşta vs. her türlü kullanıma uygun. Renginin yumurta ile bağlantılı sarı olmasını çok sevdim, dikkat çekici ve enerjik buldum. Çok basit bir şey ama gülen yumurta da çok sempatik. Ürünün miktarı ise 100 ml. ve fiyatı 25 tl. diye hatırlıyorum.   
İçerik listesi de yukarıdaki fotoğraftaki gibi; belki çok temiz içerikli bir ürün değil, hatta benim gibi hayvansal gıdaya mesafeli, az tüketen biri 
( en kısa zamanda tümüyle bırakmaya çalışıyorum ) için, ilk sıralarda Glycine
 ( protein yapıtaşı aminoasit ), Gliserin ve soya yağı bulunurken, tanecikleri oluşturan Pumice yani ponzataşı olarak bildiğimiz içerik pek güzel değil, ama yine de ortalama uygun fiyatlı ve iyi temizlik yapan, bunu yaparken de cildinizi yıpratmayan bir peeling arayışındaysanız ürüne Rossmann marketlerden ulaşabilirsiniz.     

                                                                               
Sevgiler....

4 yorum:

  1. Bu ürün hiç dikkatimi çekmemişti, sayende fark etmiş oldum! Pumice, dediğin gibi, çok sevimli bir içerik olmasa da, senin cildinde hassasiyet yaratmadığı için peeling benim de aklıma yattı sayılır. Şu an elimde muadil üürnlerim olduğu için hemen alamayacağım ama aklımda! Çok teşekkürler yorum için, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Şekerim yazmayı unutmuşum, ben de yeni gördüm, sanırım yeni çıkmış bu ürün
    ..Sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil
  3. buna hiç dikkat etmemiştim ben de loreal peelingleri seviyorum normalde ama buna da şans verebilirim tabi..

    YanıtlaSil