31 Aralık 2019 Salı

LANCOME L'ABSOLU ROUGE 132 CAPRICE

                Merhaba, 2019' u güzel bir ürün yazısıyla, güzel bir ruj yazısıyla bitirmek istiyorum. Yeni yıla kırmızı yakışır dedim ve benim çok sevdiğim bir ruju yazmak istedim. Kullanmaya başladığım günden beri kendisi renk, yapı, doku her açıdan çok beğendiğim rujlarımdan biri oldu.


  





              Lancome, tabii kozmetik konusunda oldukça başarılı bir marka. Hem renkli kozmetik hem de cilt bakımı kategorisinde çok güzel ürünleri bulunur, rimelleri mesela genelde çok sevdiğim ürünleridir. Yakın zamanda kullanmamış olsam da geçmişte oldukça fazla beraber olmuştuk. Daha önce ise stick rujlarından kullanmamıştım, bu ruju da aslında almak stediğim ten ürününün yannda alışveriş limit kotasını doldurmak için tesadüfen görüp sepete atmıştım ama kullandıktan sonra çok beğendim.
              Markanın ruj kategorisi oldukça geniş, likit, likit mat, gloss, normal stick rujlar ne istiyorsanız, neye ihtiyacınız varsa bulabilirsiniz. 132 Caprice L'absolu ruj serisine ait klasik bir kırmızı, canlı ve taze duruşu enerji veren türden. Pembe alt tonlu değil ancak serilerde daha pek çok güzel kırmızı tonu var. Diğer tonlar da çok güzel. Ambalajı ise geçtiğimiz yıl, yılbaşına özel bir ambalaja sahip. Klasik ambalajlar da böyle oyuncaklı açılıyor. Üstten mekanizmaya basıyorsunuz ve ürün aşağı iniyor, sonrasında çekip çıkarıyorsunuz.


      

              Dışındaki altın rengi kabartmalı simli efektin siyah ile uyumu ve verdiği görüntü ise harika olmuş.









                   Rujun yapısına gelecek olursam son derece kremsi, sürümü kolay, yapısı saten. kalıcılığı ortalama iyi, yoğun yemekte tazeleme istiyor, dudak kenarlarından akma yapmıyor. Nemlendirmesi ise başarılı. Ben aşağıdaki fotoğrafta özellikle kalemsiz sürdüm ve kenarlardan akma yapıp yapmadığını gözlemlemek istedim. Siz siz olun yine de kırmızı rujunuzu kalemsiz sürmeyin. Hem daha kalıcı hem de daha güzel duracaktır.



                   
                Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise ( online sayfadan ayrıntılı içerik listesine ulaşabilirsiniz ) aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.








                     Ürünün fiyatına gelecek olursam normal fiyatı şu an online sayfalarında 270 tl. olarak görünüyor. Ne kadar güzel olsa da bu fiyatı fazla bulmamak imkansız. Normalde böyle limited edition tarzı sınırlı üretimler, normal ürünlerle ya aynı ya da daha fazla fiyatlı olur. Ben geçtiğimiz Mart ayında sanıyorum az kalan birkaç ürüne denk geldim ve kalan 3 renk içerisinden 75 tl. karşılığında edindim. Siz de markanın sayfasına bakıp, ürünleri incelemek ve kampanyalardan yararlanmak isterseniz tık tık .

                    Sevgiler ve yeni yılınız kutlu olsun.

                    Bu yıl da benimle beraber olduğunuz, bloğumu bol bol okuduğunuz için çok teşekkür ederim.  

2 yorum:

  1. Ay ambalaj efsaneymiş; ama rengi de ambalaja yakışmış! Nasıl güzel bir kırmızı ve yapısının çok güzel olduğu da fotoğraflardan belli! Güle güle kullan Berna'cım! Ayrıca, ben de sana, bize çok güzel yazılar sunduğun için teşekkür ederim! Musmutlu yıllar!!!!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim Başakcığım. Sevgiler, öpücükler...

    YanıtlaSil