24 Şubat 2020 Pazartesi

OGX RENEWING ARGAN OIL OF MOROCCO - YENİLEYİCİ FAS ARGAN YAĞI

                Yeniden merhabalar, markaya ait sampuanları yazarken saç bakım ürünleri olduğundan da bahsetmiştim sanıyorum. Daha önce başka markalardan saç bakım yağlarını da kullanıp yazmıştım. Etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Ogx saç bakım yağlarını ne zamandır merak ediyordum, bir indirimde denk gelince aldım tabii, yaklaşık 4 aydır kullanıyorum ve bugün yazmak istedim.

 



               Ogx yenileyici Fas argan yağı, yıpranmış, kuru, sert ve kabarık saçların kısa sürede onarılmasına ve parlaklık vererek, canlandırıp, eski haline dönmesini amaçlıyor. Ürün sarı renkli ve oldukça hoş, hafif bir kokusu var. Yapısı oldukça koyu kıvamlı bu yüzden saç yoğunluk ve boyunuza göre birkaç damla ürün almanız yeterli. Benim saçlarımın dipleri yağlı ve uçları kuru, kıvırcık olduğu için yukarı kısımlara çok getirmeden uyguluyorum. Sonrasında şekil verdiğim zaman oldukça düzgün, kuru kuru ve kötü bir görüntü olmadan yumuşacık saç uçlarım oluyor. Elbette saçınızın tümü kuru ve yıranmışsa ve yağlanma probleminiz yoksa komple bir uygulama da yapabilirsiniz.


  

                 Ben tüm saç bakım yağı ürünlerime denediğim yöntemi buna da uyguladım ve komple bakım maskesi gibi duştan bir saat önce bol miktarda yağı saçıma uygulayıp bekledim. Sonrasında duşta normal yıkadım, durulanması da zor olmadı. Ortalama on günde bir yaptığım uygulama ile daha kolay taranan ve kurumaya bağlı dökülmenin daha az olduğu saçlarım oldu.
                Ürünün ambaljı oldukça minik toplam miktarı 100 ml., ama bakım yağı olduğu için az miktar kullanıldığını düşünürsek oldukça uzun gider. Ambaljın kapağı aç - kapa şeklinde ve sağlam ama yine seyahatlerde vs. bence yanınızda götürmeye uygun değil. Çünkü ambalaj ne kadar sağlam olsa da yağ türü ürünler bir yerlerden sızıp akma yapabiliyor.


  

                 Karton dış ambalaj da yağın rengine uygun olarak altın sarısı renkte yapılmış. Ben açarken yırttığım için sonradan tekrar bir Gratis ziyaretimde fotoğrafladım. Bu nedenle bugün fotoğraflar biraz karışık oldu.
                Ürünün normal fiyatı ise 60 tl. diye hatırlıyorum, ben yine bir indirimde 41 tl. karşığında edindim. Bu yağın bir de hindistancevizli versiyonu var diye biliyorum, raflarda görüp denk gelirsem belki bu ürün bitince onu da alıp denerim.

               Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.... 

1 yorum:

  1. Galiba ben de kullanmış ve kullandığımda da beğenmiştim. Senin şu saç maskesi yapma yöntemini ben de uölara uygulasam iyi olabilir. Şu an elimde Avon'un bir yağı var ve beklemediğim kadar memnun kaldım. Bir sonraki banyodan önce ben de bu yöntemi uygulayayım! Güle güle kullan Berna'cım!!

    YanıtlaSil