11 Şubat 2020 Salı

SHISEIDO VEILED ROUGE - OR 313

              Herkese merhabalar, en son yılbaşı günü bir ruj yazısı yazmışım, e oldukça zaman geçmiş, makyaj koleksiyonumda en çok bulunan ürün kategorisi rujlar sanıyorum o nedenle daha sık yazıyorum. Umarım okumaktan sıkılmıyorsunuzdur. Gelelim bugünün rujuna.








            Shiseido '' veiled ''  ruj, adı gibi adeta tül benzeri incecik, az örtücülğe sahip, stick ruj diye tabir edilen ince tipli rujlardan. Yapısı su bazlı olduğu için aşırı derecede ince ancak yumuşaklığı kadife gibi. İçeriğindeki Hydro - Wrap Vitalizing E, D vitaminleri ile dudakları gerçekten de uzun süre nemli tutuyor. Gerçekten de kullandığm süre içerisinde nemlendirmesinden oldukça memnun kaldığım rujlarımdan biri oldu.  Renk itibariyle hafiften de dudakları dolgun gösteriyor.






                     Ruj ile ilgili söyleyebileceğim tek sıkıntılı durum, su bazlı yapısından dolayı özellikle kurumuş dudaklarda kötü durabilecek olması. Ancak düzenli dudak peelingi uygularsanız sıkıntı olmayacak, düzgün duracaktır. Aşağıdaki fotoğraflarda elimin üzerinde düzgün duruyorken, biraz kurumuş dudaklarımda hafif kötü durmuş. Tabii bu biraz da seçtiğim renkten kaynaklanıyor. OR 313 soluk bir turuncu - somon diyebilirim. Yapısının transparana yakın inceliği de dudaklarımda görülüyor. Hatta aynı renk olan krem farı da çok eskiden şurada yazmışım. Ruju geçen yıl aldım ama far ile aynı renk kodunda olduğunu sonra fark ettim. Neyse ki renkler tam olarak aynı değil,






                    Rujun siyah metal ambalajı şık ve sade, dört yapraklı kamelya etkisi genel formda hissediliyor. Marka makyaj serisini yakın zamanda yeniledi aslında, yeni ambalajlarda bir de kırmızı çizgi var ve daha modern, klasik çizgilerini biraz değiştirmişler. Ancak bu seri de hala satışta.
                   Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.










                 Shiseido veiled ruj serisinin güncel fiyatı 130 tl. civarında, ben geçen yıl markanın ürünlerini satmakla yetkili bir online alışveriş sitesinden birkaç ürün birden almıştım ve ruja % 50 indirimle sahip olmuştum. Sitede özellikle eski serilerde zaman zaman indirimler devam ediyor. Arada güzel ürünlere denk gelmek mümkün.

                Sevgiler......

3 yorum:

  1. Bence dudaklarında da hiç fena durmamış, çok da tatlı bir rengi varmış. Yalnız, senin şu ambalaj tasarımlarındaki detayları fark etmene hastayım! Ve hatta bayılıyorum! Güle güle kullan Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Cok teşekkür ederim canım 🙈utandım şimdi, tasarım okumuş olmanın etkisi sanırım. Sevgiler benden...

    YanıtlaSil
  3. Parlak rujları kullanamıyorum. Mat ruj candır:)

    YanıtlaSil