3 Şubat 2020 Pazartesi

URBAN DECAY BUILD YOUR OWN EYESHADOW PALETTE - NIRVANA

               Herkese merhaba, bir önceki yazımda markaya ait sevdiğim bir farı yazmış ve size doldurulabilir far paletinden bahsetmiştim. Bu far paletini ülkemiz online satış sitesini gezerken tesadüfen keşfetmiş biri olarak, tekli farların da çıkarılabilir olduğunu o zaman öğrendim. Palet uygun fiyatıyla dikkatimi çekince de hiç düşünmeden sepete atmıştım.










                Palet, dışı metal, içi plastik - akrilik, mor renkli, 4 adet far alabilecek şekilde tasarlanmış. Menteşesi bütün olarak düşünüldüğü için 180 derece, komple açılabiliyor ancak o kısım yine de plastik olduğu için geriye doğru fazla zorlamamak lazım, yanlış anlaşılmasın oldukça sağlam bir palet, normal açıp kapatma ile bir şey olacak değil. Paletin ölçüleri 9, 5 cm.x 10 cm. ,yüksekliği ise 2 cm. Kapağının için komple ayna. Ön tarafta kolayca açmak için geniş bir kısım var ve güzel kapanıyor. Yani açıp kapatırken zorlanmıyorsunuz, makyaj çantasında falan da farları gayet güzel koruyacak sağlamlıkta.






                     Tekli farları ise bu palete yerleştirmeniz için öncelikle kendi yuvasından çıkarmak gerekiyor. Yuva diyorum çünkü farların pan kısmının dışındaki çerçeve ile çember birleşikmiş gibi dursa da arka menteşe dibinde keşfedilmesi gereken minik bir boşluk var. Ancak burada biraz nazik ama aynı zamanda güçlü hareket etmek gerekiyor. Ben birkaç youtube videosu seyretmiştim, şuradaki video da belki referans olur. Videoda farların çeperi için metal demiş ama o kısım plastik ( videoda ayrıca farları pan kısmından da ayırmış ama o başka bir palete yerleştiriyor ) ve bu küçük boşluğu bulduğunuzda ince, mümkünse metal bir şeyle ( lütfen bıçak kullanmayın ) biraz kanırtarak farı çıkarmanız gerekiyor. Plastik kasnak kısmını kırarsanız palete oturtamazsınız.
                   Bu noktada bence tekli farları ayırmak için olan küçük çentik kısım menteşe ile aynı noktaya denk getirilmiş ama çıkartırken oldukça zor olan bu işlem sırasında tekli farın kapağını kırmak çok mümkün. Keşke menteşenin biraz sağ ya da sol tarafına denk getirilseydi, çıkarma işlemini gerçekleştirmek çok daha kolay olabilirdi ( burada yazmak istediklerimi umarım anlatabilmişimdir ). Paletin arka tarafında da resimli olarak gösterilmiş ancak çok kolay bir işlem değil, sonuçta bu işlemleri yaparken farları da kırmak mümkün, kimse bütçe ayırarak aldığı farların bu işlemi yaparken kırılmasını istemez değil mi?
                Bu işlemden sonra artık kendi yuvasından çıkardığınız tekli farınızı palete yerleştirebilirsiniz. Tekli farların boşta kalan çemberlerini de lütfen atmayın çünkü yeniden tekli olarak kullanmak ya da muhafaza etmek istediğinizde yeniden yerleştirebilirsiniz.


 

                Paletle ilgili söylemem gereken bir diğer şey de, tesadüfen keşfetmiş olmama rağmen, özel bir koleksiyona mı aitti yoksa standart bir palet mi bilmiyorum. Zira markaya ait Nirvana ismi ile ilgili çıkmış bir seri vs. ben hatırlamıyorum. Belki de sadece palete bu isim verildi. Bu konuda sizin bilginiz varsa lütfen yorum bırakın.
               Paletin dış ambalajının renklerinde yine mor renk hakim, karton ambalj da benzer şekilde. Ağırlıklı mor ve yeşil tonları bana büyük yapraklı bitkilerin olduğu Amazon ormanlarını hatırlatıyor. Bu arada paleti daha yakından görmek isterseniz şuraya bir video daha ekliyorum.
              Urban Decay paleti, birkaç ürün alışverişimle beraber 24 tl. karşılığında almıştım. Mağazalarda hala var mı ? bir fikrim yok ama şu an da şöyle bir ürün buldum.
             Şimdilik bu far paletinde gördüğünüz gibi benim iki farım var, geri kalan iki farı almaya ne zaman sıra gelir bilmiyorum ama bir ara tamamlamak niyetindeyim. Ülkemiz online sayfasını  kapandığını söylemiştim oysa çok güzel bir şekilde indirimleri takip ediyordum. Ayrıca kendi far paletinizi oluşturmak pek tabii çok güzel bir şey ama UD olmasına gerek var mı derseniz özellikle NYX ve INGLOT markalarında da çok güzel ve daha uygun fiyatlı kendi oluşturabileceğiniz boş palet ve far örnekleri var. En kısa zamanda onlardan da birer örnek ürün yazısı yazacağım. Şimdilik bu kadar.

             Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.... 
             

2 yorum:

  1. Ya aslında fiyatı da epey uygunmuş boş paletin; ve oldukça da şık duruyor. Keşke online sayfalarını kapatmasalardı... umarım indirimlere denk gelip diğer ikisini de tamamlarsın. Güle güle kullan, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür edrim canım, sağolasın, daha güzelleri senin olsun xoxo.

    YanıtlaSil