10 Ekim 2022 Pazartesi

BEPANTHOL DERMA YOĞUN NEMLENDİRİCİ GECE BAKIM KREMİ

                          Selamlar, geçtiğimiz kış yazdığım Bepanthol Derma Nemlandirici kremin  yoğun gece bakım kremini bugün yazmaya çalışacağım. Açıkçası aldığım zaman bir mühlet kullandım sonrasında yaz mevsimi geldi ve biraz ağır geldiği için kullanmayı bıraktım ve mevsimin kışa dönmesiyle yeniden bu kreme döndüm. İlk kullanmaya başladığımda kısa süreli deneyimlediğim için yazmakta acele etmek istemdim. Şimdi fikirlerimi rahatlıkla belirtebilirim. 



 






                       Bepanthol Derma yoğun nemlendirici gece bakım kremi, kuru ve gergin cilt hissini gidererek yumuşak ve pürüzsüz bir duruma kavuşturuyor. Gece boyunca yoğun nemlendirme sağlayan Bepanthol Derma içeriğindeki doğal lipid ve panthenol ile kuru ciltlere anında rahatlama sağlayarak kuruluğu giderir ve uzun süreli yumuşaklık sağlar. Beraberinde cilt bariyerini onarma özelliğine sahip olan içeriklerden Provitamin B 5, Niasinamid, Gliserin, Shea ve Argan yağı da içeren ürün hassas cilt dokusunu da tamir eder. 

                     Ben kullandığım süre içerisinde iki kaşımın arasında yoğun pullanma olan bölgede ve alnımdaki kuruluğun oldukça toparlandığını gördüm. Beraberinde gerçekten de sabah kalktığımda gerçekten çok yumuşak ve nemli bir cilt ile uyanıyorum. Ürünü birkaç kez gündüz de uyguladım  - ki şahsi fikrim çok çok kuru ve yaşlı ciltler böyle de kullanabilir - öyle de çok beğendim. Tek eksisi bu şekilde kullanırsanız özellikle benim burun kanatlarımda olan şeffaf gözeneklerimi biraz dolduruyor. Ancak bunu da çok sorun etmiyorum peeling ile rahatlıkla çözülüyor. 

                  Kremin yapısı ve kokusu diğeri ile neredeyse aynı ama formül farklı tabii. SPF içeren krem oldukça hafif. Her iki ürünün de ambalajı aynı. Pompalı başlık rahat kullanım sağlıyor. Pompadan tek seferde çıkan ürün benim yüz ve boyun bölgeme yetiyor. Sürdükten sonra cilt tarafından kolayca emiliyor ve uzun süre nemli kalıyor. Kullandığım süre boyunca herhangi bir alerjik reaksiyon vs. de yaşamadım. 



   

                 Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesiise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;








                               Ürünün miktarı da gündüz kremi ile aynı 50 ml. Güncel fiyatı ise ortalama 145 - 170 tl. arasında değişiyor. Her şeyin fiyatının gün geçtikçe aşırı şekilde arttığı ülkemizde sanki hala alınabilir sınırlar içerisinde. Kozmetik marketler de sık sık indirimler yapıyor zaten, belki daha uygun fiyata da alınabilir. 


                             Sevgiler.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder