17 Ekim 2022 Pazartesi

ELIZABETH ARDEN CERAMIDE ULTRA LIPSTICK - 12 NUTMEG

                                Merhabalar, yaz bittiyse artık biraz sonbahar - kış rujlarına geçebiliriz. Evet biraz garip bir alışkanlık ama özellikle rujları ( buna biraz allıklar ve aydınlatıcılar da dahil olabilir ) renklerine göre yaz ve kış aylarında sürülebilecekler diye ayırıyorum. Mesela en son yazdığım şu ruju yaz mevsimi dışında kullanamam ben. Sanıyorum bu konuda beni sadece kozmetik bağımlıları anlayabilir😂. 

Bu yazının konusu olan mevsime en yakıştırdığım rujlardan biri ise Elizabeth Arden rujların Ceramid içeren serisinden 12 Nutmeg. 



  





                Markanın bu serisi içerdiği, seramid, kolajen ve karite yağı ile  oluşturulan üçlü kompleks ile dudakları daha nemli, daha dolgun ve daha şekilli göstermeyi hedefliyor. Beraberindeki hyalüronik asit ile de dudakları tüm gün boyunca nemli ve yumuşak tutmayı hedefliyor.  

Tüm bu içerikler yaşlanmayı geciktirici, dudak dokusuna olumlu etkiler yapan içerikler ama tabii sadece bir ruj ile dudaklardaki yaşlanmayı geciktirmek ne kadar başarılı olur bilemiyorum. Dudak şekli ve bakımı için yapılacak en önemli yaşlanma geciktirici bakımlardan bir sigara kullanmamak. Onun dışındaki tüm önlemler bana göre destekleyici. Ama bu rujun nem verme ve yumuşatma özelliğini de gerçekten başarılı bulduğumu belirtmeden geçemem. Ayrıca bu renk itibariyle biraz da dolgun gösterdiğini düşünüyorum. 



   



                              Ürünün yapısı, duruşu, sürümü inanılmaz güzel, müthiş konforlu. Yağ gibi kayıyor adeta, pürüzsüz ve satenimsi bir bitişi var, kendine has hafif bir kokusu var. Dudakta kalma süresi biraz az 4 - 6 saat ama dudağınızdan çıktıktan sonra bile kalan verdiği nemli hal bu durumu unutturuyor. 

Aşağıdaki fotoğraflarda elimin üzerinde ve dudağımdaki duruşunu görebilirsiniz. 



                        



                 Ürünün ambalajı da çok şık. Altın sarısı parlak metal ambalaj adeta bir arzu nesnesi. Üzerinde ise markanın ikonik kabartma deseni ve ismi mevcut, kapağı güzel oturuyor, çantada vs. açılmıyor ancak metal olduğu için çizilmeye yatkın.  

                Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;









                   Elizabeth Arden yakın zamanda bu ruj serisini kaldırıp yerine yeni bir seri ekledi ancak hem ülkemizde hem de yurt dışında güvenilir online sitelerde bulmak mümkün. Açıkçası ben ne zaman nereden, ne kadara aldığımı hatırlamıyorum ama bazı sitelerde farklı renkleri 150 - 200 tl. arasında satılıyor.


                  Sevgiler.....  


                     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder