25 Ekim 2022 Salı

NARS CLIMAX MASCARA

                   Selamlar, bir rimel yazısı yazmayalı epey olmuş. Açıkçası elimde yazılmayı bekleyen başka bir rimel vardı ancak uzun zamandır bu rimeli almak istiyordum ve indirimde denk gelince araya bu yazı yerleşmiş oldu. Zira Nars Climax maskaraya tek kelime ile bayıldım. 








                 Nars Climax maskara, ağırlık yapmayan formülü ile kirpikleri hem tek tek ayırıp hem de maksimum hacim veriyor. Kıl yapılı fırçası ince fitiller halinde sarmal yerleştirilmiş. Orta kısmında hafif bir eğim var. Bu tür fırçasının ortası hafif çukur olan rimeller, kirpiğinizi ortadan tam kavrayarak çok güzel bir kıvrım veriyor, tabii bu bira kirpiğn yapısı ile de ilgili.  Kıvrım konusunda benim kirpiklerim kendinden çok kıvrık değil bu nedenle tek başına kullandığımda bu etkiyi çok görmedim ancak şurada yazdığım Shiseido karlaj  ile uyguladığımda çok güzel kıvrıldığını söylemeliyim. 

                Nars Climax maskara, içeriğindeki lash moisture complex teknolojisi sayesinde kirpiklerde topaklanma yapmıyor ve kolay temizleniyor. Beraberinde ben kullandığım süre içerisinde hacim ve yoğunluk verme özelliğinin yanı sıra pul pul dökülme ve akma yapmamasını da yine çok çok sevdim. 



      

                 Yukarıdaki fotoğrafta fırçayı yakından çekmeye çalıştım. 

Ürünün ambalajını da çok beğendim. Bir rimel ambalajında kırmızıyı kullanmak inanılmaz etkileyici olmuş. Tabii şunu belirtmeden de geçmeyeyim Nars Climax aslında ilk çıktığında bir koleksiyon olarak piyasaya sürülmüştü. Beraberinde bir far paleti ve birkaç ürün daha vardı. Sonrasında maskara o kadar çok beğenildi ki kalıcı oldu. Hatta sanıyorum geçtiğimiz yıl ekstra dolgunluk veren Climax Extreme adlı bir maskara daha eklediler. 





 


   

                          Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise yukarıdaki fotoğraflardaki gibi.

Güncel fiyatı 580 tl. olan rimeli bir indirim zamanı % 50 de yakalayınca sepete atmıştım. High end bir rimelin fiyatı aşağı yukarı artık bu fiyat aralıklarında. Maalesef drugstore rimellerin bile 300 tl. olduğu günlerdeyiz. Bir de bu rimel işi tamamen kirpiğinizin nasıl bir fırça ile anlaştığı ve sizin nasıl bir görünüm istediğinizle alakalı, o nedenle fiyat - performans açısından diğer seçenekleri de değerlendirmek lazım. 

             

                    Sevgiler..... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder