10 Kasım 2022 Perşembe

AVEENO KURU CİLTLER İÇİN YULAF İÇEREN GÜNLÜK NEMLENDİRİCİ KREM

                  Merhaba, mevsim kışa döndüğüne göre artık çok iyi nemlendiren ürünlere geçebiliriz. Zira benim kış mevsiminde biraz da yaş ( 48 ) itibariyle hem yüzüm hem de vücudum çok kuruyor. Bir 5 - 6 yıl önce yüzüm karma - yağlı olduğu için asla kurumaz, vücudum da biraz kururdu. Ancak menopoz dönemi ve beraberinde bira kilo da vermem sebebi ile şimdi durumlar farklı. Düzenli bir nemlendirme yapmak  gerekiyor ve cilt esnekliğini korumak ve cilt bariyerini güçlendirmek için çok çok önemli. 

                  Bu kadar girizgahtan sonra gelelim bugünün yazısına. Aveeno, Amerikalı ünlü kozmetik şirketi Johnson & Johnson tarafından üretimi yapılan marka, bebek, çocuk ve yetişkinler için günlük bakım ve kozmetik ürünleri üretiyor. Markanın prebiyotik içeren yulaf özlü günlük nemlendirici kremi de kuru ve hassas ciltler için çok konforlu bir nemlendirme sağlıyor. 





 



                 Hem yüz hem de vücut için kullanabileceğiniz krem, içerikleriyle cildin doğal dengesini korur, sağlıklı bir görünüm sağlar ve cildi güçlendirir. 

               Ürünün kendine özgü çok hafif bir bitki kokusu var, içeriğindeki yulafı andırıryor ancak kalıcı değil. Sürdüğünüz anda kayboluyor. Nitekim marka da ürünün parfüm içermediğini belirtmiş. Beraberinde, ben çekmeyi unutmuşum ama şeffaf gibi beyaz renkte, losyon gibi bir yapısı var ama nemlendirmesi tek kelime ile krem formlu bir ürün kadar yeterli. Sürdüğüm anda biraz ıslak bir hal alsa da sonrasıda hemen emiliyor ve benim için en önemlisi de saatler boyunca verdiği nem cildinizde kalıyor. Bazen banyo sonrasında yüzüme kullanıyorum saatler sonra bile benim en çok kuruma ve gerilme yaşadığım bölgeler olan alın ve gözlatlarım dahil hala nemli oluyorlar. Sürdükten sonra herhangi bir kaşıntı, kızarıklık yapmadı aksine yanaklarımda hafif kızaran bölgeleri sakinleştirdiğini söylemeliyim. Kremin yüzümdeki donuk görüntüyü aldığını, silgi gibi dökülme ve kusma yapmadığını da belirtmeden geçmeyeyim. 

Ürünü makyaj altında da çok beğendim. Adeta bir baz görevi gördü benim cildimde ancak bu kısmı sizin cildinizde değişiklik gösterebilir tabii. 

Ürünün yaşlanma belirtilerini yavaşlatmaya yardımcı olduğu da orijinal sayfasında belirtilmiş ancak bununla ilgili bir gelişme gözlemlemek sanırım pek doğru olmaz. 

Kremin ambalajı da güzel. Klasik tüp ambalaj ve aç - kapa kapak. Kullanımı rahat, çantada, seyahatte vs. kullanması kolay. Hem tüp ambalajın hem de karton ambalajın renklerini de çok beğendim. Krem rengi ve haki yeşil hoş bir ikili olmuş ve hassas, güven veren, bitki özlü olduğunu belirten renklerden yola çıkılmış.  

                     Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi; 













              Ürünün en güzel yanlarından biri de 100 ml. olması. Sadece yüz için değil yüz ve vücut için olmasından kaynaklı böyle düşünülmüş sanırım. Bu miktar için çok bilinen bir online alışveriş sitesinden 90 tl. karşılığında sepete atmıştım. İyi ki de almışım, en kısa zamanda ülkemize gelen diğer ürünlerini de denemek isterim. 

              Markayı yine Amerikalı şirketin Türkiye ayağı olan Johnson & Johnson Türkiye getiriyor. Firma Neutrogena, Listerine, Clean & Clear, Le petite Marseille, Piz Buin ve Carefree gibi markalarında ülkemiz temsilcisi. 

            Hem bu ürünü hem de diğer ürünleri incelemek istersiniz diye markanın orijinal sayfasını ve de ülkemiz sayfasını ekliyorum. 


          Mutlu ve sağlıklı günler dileğiyle......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder