28 Kasım 2022 Pazartesi

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 21 - ROSE de COURREGES PARFUM

                   Merhabalar, çok uzun zamandır bu kategoride bir ürün yazısı yazmamışım. Geçtiğimiz kış evde günlük olarak kullanabileceğim bir parfüm arayışı içindeydim. Yani fiyatını görünce zaten çok kalıcı olmayacağını düşünmüştüm zaten ama yine de bu kadar kolay uçabileceğini beklemiyordum. Kıyas yapmam gerekirse Pomellos kolonyalar kesinlikle daha kalıcılar, öyle diyeyim ben size. 



 




                  Aslında ilk sıktığım anda çok güzel bir meyve ve çiçek karışımı ama işte ilk sıktığınız anda. Sonrası adeta yok, saniyeler içinde uçuyor. Şeftali, greyfurt, gül, menekşe, kiraz çiçeği, nilüfer, kehribar ve bambu notalarından oluşuyor. Ben ağırlıklı gül ve nilüferi hissetmiştim. 

Bu parfümü sırf hafif olduğu için ya da alerjiyi tetiklemediği için tercih edenler de var tabii ve kalıcılığından da memnunlar ama biz kendisiyle anlaşamadık maalesef. Yoksa başta fiyatı, orijinal bir ürün oluşu, şişe tasarımı, ambalajı gerçekten çok çok hoş. 

Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesini de meraklıları için ekliyorum. 



    





     

               Nette 30, 50 ve 90 ml. ' lik boyları bulunuyor. 90 ml. için 90 tl. ödemiştim, güncel fiyatı ise 100 - 130 tl. arasında değişiyor. 


              Sevgiler.......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder