21 Kasım 2022 Pazartesi

NARS RADIANT CREAMY CONCEALER - HONEY

                       Selamlar, yakın zamana kadar çok kapatıcı kullanan bir değildim. Bu yüzden blogda da çok concealer / kapatıcı yazısı yoktur. Tüm concealer / kapatıcı yazılarına etiket bölümünden ulaşabilirsiniz. Ancak yaşımın ilerlemesi, biraz kilo vermem ve sürekli yakın gözlüğü kullanımına geçmemle, bir süredir kapatıcı bir ihtiyaç oldu ve artık sürekli kullanır oldum. Hal böyle olunca elimdeki birkaç denediğim ve çok da memnun kalmadığım ürünü bitirip biraz daha iyi olabileceğini düşündüğüm, çok övülen bir ürünü denemek istedim. 



 






                      Karar verirken de en büyük kriterim çizgilere dolmayan bir ürün olmasıydı. Nitekim bunca yıldır popüler ürünlere olan yaklaşımımı yıkan bir ürünle daha karşılaşmış oldum çünkü gerçekten çok başarılı bir ürünmüş. 

Ürünü yapısı gerçekten çok kremsi ve çok ince buna rağmen eğer çok çok ciddi morluk probleminiz yoksa kapatıcılığı harika. Göz çevresindeki halkalar konusunda da etkisini beğendim. Beraberinde ben yüzümdeki lokal lekelerin üzerine de minicik uygulayıp dağıtıyorum. Dağıtma konusu biraz tercihe kalmış ister fırça, ister sünger, isterseniz de parmaklarınız ile dağıtabilirsiniz tabii. Yapısı güzel olduğu için homojenize dağılıyor, anında sabitlenip, kuruyup, sert bir hale de gelmiyor. Birkaç dakika sonra cilde oturuyor ve ben şeffaf pudra vs. ile de sabitlemeye gerek görmedim, ihtiyaç hissetmedim ama böyle bir alışkanlığınız varsa da yapabilirsiniz. Buna rağmen yerinden kıpırdama, akma vs. kesinlikle olmadı.







 

                             Yukarıdaki fotoğrafta solda noktasal olarak ve hemen yanında da biraz dağıtılmış halini görüyorsunuz. Bitişi radiant olduğu için aydınlık, berrak ve nemli gösteriyor ve beraberinde yorgunluk izlerini de biraz önlüyor. Yine belirteyim ben bütün bu özelliklerin yanında en çok çizgilere dolmamasını ve kendiliğinden güzel bir şekilde cilt ile bütünleşmesini beğendim. 
Ürünün ambalajı klasik aplikatörlü kapatıcı, kapağı güzel kapanıyor. Renk olarak benim tercihim honey oldu. Yani bir ton açık gibi duruyor elimin üzerinde ama ama gözaltımda tam. Ben kapatıcının açık renk olmasından çok hoşlanmıyorum, mümkünse tam ya da en yakın renk tercih ediyorum. 
                         Ambalaj üstü bilgileri ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğraflardaki gibi;
















                  Ürünün miktarı ise 6 ml. ve bu miktar için güncel fiyat 680 tl. Ancak ben fiyatlar bu kadar yükselmemişken, bir de bir indirim zamanı % 50 den faydalanınca 300 tl. civarı güzel bir fiyata denk gelmişti. Ülkemiz yetkili online satıcısı Makyaj Trendi  sitesinde 1, 4 ml. ürün olan mini boyu da bulunuyor. Onun için de fiyat 390 tl. olarak görünüyor. Yani çok kullandığınız bir ürünse miktar ve fiyat olarak yine her türlü büyük boy mantıklı ama yanlış anlaşılmasın yine fiyat uygun gidin alın diyemem. Devir herkesin kesesini düşündüğü bir devir maalesef. Bütce olarak çok daha uygun, yapı olara ise bu ürüne en çok benzeyen zamanında onu da kullanmış biri olarak en yakın muadil Maybelline Fit Me kapatıcı. 

              Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....    






 
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder