3 Kasım 2013 Pazar

ALIŞVERİŞ - 5

               Geçtiğimiz günlerde yaptığım ufak bir alışverişi İnstagram hesabımda yayınlamıştım ama takip eden günlerde uzun zamandır çok istediğim birşeyler daha edinince blogda da yazmak istedim. Sürekli alışveriş yaptığım eczaneme Bioderma Sebium Jel almak için gittiğimde Nuxe kampanyası olduğunu öğrendim, 2 ürün alımına tam boy tonik bedelsizdi. Kampanya şu an bitmiş olabilir. Nuxe ürünlerini genel olarak çok beğendiğimi daha öncede belirtmiştim. Denemek istediğim ürünlere baktım, uzman arkadaşla konuştuk, sonunda çok uzun zamandır denemek istediğim ve deneme boyunu şurada yazdığım yıkama jelini almaya karar verdim. Ancak karşıma başka bir fırsat çıktığından, elimdede şu anda nemlendirici, tonik, göz kremi vs.olduğundan sadece temizleme jelimi ve yanında hediye verilen deneme boy ürünlerimle çıktım.




              Nuxe Rive de Miel Yüz Yıkama Jeli : Ballı seriden, kuru ve hassas ciltler için denilmiş ama bana kalırsa her cilt tipi için uygun. Harika yumuşatıyor. Biraz daha kullanayım ayrıntılı yazısını yazacağım. 200 ml. ve fiyatı 49 tl., 400 ml.'lik fiyatı daha uyguna geliyordu ama diğer jel ürünlerle dönüşümlü kullandığım için ben almaya gerek görmedim. 200 ml.'lik bir boy bile bana çok uzun süre gidiyor.
             Deneme boyu ürünlerim, hepsi 15 ml., böylesi çok daha iyi oldu aslında peeling ve nemlendiriciyi beğendiğim takdirde alabilirim. Denedikçe yazacağım. Sırasıyla;
            Gentle Exfoliating Gel : Tanecikli yüz yıkama jeli ve peeling etkisi bir arada.
Youth and Radiance Revealing Fluid : Enerji veren anti aging bakım kremi.
24 HR  Moisturizing Body Lotion : Badem ve portakal ile 24 saat vücut nemlendirme.
Creme Prodigieuse : Anti aging özellikli ve yenileyici nemlendirici krem.
Hand and Nail Cream : Yine ballı seriden koruyucu ve onarıcı el kremi.
             Şimdi gelelim kampanyadan neden yararlanmadığıma uzun zamandır istediğim Sigma fırça setlerinde  biri yurtdışı alışveriş riskine girmeden karşıma çıktı.  Makeup Addict's Blog sayesinde yakın zamanda fırçalarıma kavuşacağım. Kendisine İnstagram hesabı @abeautyblogg adlı profilden ulaşabilirsiniz. Gerçekten çok güzel, ülkemizde bulamadığımız ürünler var, fiyatları da GG' ye vs. oldukça olumlu. Bir bakmanızı öneririm.


 


3 yorum:

  1. güle güle kullan hepsini,Nuxe ürünlerini hep çokk merak etmişimdir yorumlarını beklerim.Fırçalar da şahane,ben çok severek kullanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim, kullandıkca yorumlayacağım, fırçaları merakla bekliyorum.

      Sil
  2. Nuxe benimde favorim :) iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil