28 Şubat 2014 Cuma

BİTTİ-GİTTİ-5(OCAK-ŞUBAT 2014)

               İki ayda bir bitenler yazısı yazmaya çalışıyorum. Ocak - Şubat aylarında aşağıdaki ürünleri bitirdim. Bazılarını yine çok beğendim, bazılarını beğenmedim, hiç memnun kalmadıklarım ve çöpe giden ürünler de var. Bakalım geçtiğimiz iki ayda neler bitirmişim.


  

1 - Elseve Nem Kolajen Saç Kremi : Ben bu ürünü geçtiğimiz anneler günü Gratis indiriminde almıştım. Yaza kadar yarısını kullandım ama yazın bıraktım sanki biraz saçlarımı yağlandırdı gibi geldi.  Kış başında kalan yarısını kullanmaya başlayıp bitirdim. Yatıştırma işini pek gerçekleştirmedi, nem  vermesi biraz zayıf, benim saçlarımı sanki biraz çabuk yağlandırdı.
2 - Gliss Saç Bakım Spreyi : Durulanmayan saç bakım spreyini biz kızımla çok seviyoruz. Özel olarak blogda yazısı yok ama bittikçe alıyorum, bize oldukça uzun zaman gidiyor. Dolaşan saçları güzel açıyor, memnunuz.
3 - Akat Gardi Saç Spreyi : Küçük boy bir saç spreyi bu, yazın tatile giderken almıştım sanırım, nerden aldım hatırlamıyorum, derecesi falan da yok üzerinde ama oldukça sert yapıyor 3 - 4 numaraya tekabül, fena değil.
4 - Ducray Elution Şampuan : Ayrıntılı yazısı burada. Memnun kaldığımız bir ürün.Geçen yıldan kalan ikili üründen biri. Problemli saç derisi konusunda markanın bence tüm ürünleri başarılı. Şu an kızımla kullanmıyoruz ama bir problem olduğunda yine bu markaya yönelirim.




5 - Bioderma Sensibio h20 : Blogda özel olarak yazısı olmayan ürünlerden evet ama o kadar çok yazan oldu ki ben yazmaya gerek görmedim. Pek çok kişi gibi ben de memnunum, daha iyisini bulana kadar bununla devam. Yerine yenisini almıştım ama bu kez tekli 500 ml. aldım, artık Anadolukavağı 'nda oturmadığıma göre şu stok yapma alışkanlığından biraz vazgeçmem gerek. Uzun vadede bünyeye çok zararlı çünkü. Zaten bir tanesi bile bana uzun bir süre gidiyor.
6 - Divinia Rice Whitening Essence Serum : Fena değil, güzel sayılabilir, ayrıntılı yazısı burada.
7 - Mario Badescu C Vitaminli Nemlendirici : Orijinal adı ve ayrıntılı yazısı burada. Mario Badescu ürünlerini seviyorum.
8 - Yves Rocher Active Sensitive Tonik : Ayrıntılı yazısı burada. Değişik ürünler kullanmayı seviyorum ama hiçbir şey bulamazsam dönüp dolaşıp aldığım bir ürün.




9 - Ann Yvette Ayak Kremi : Çok methedilen, süper yumuşattığı iddia edilen bir ayak kremiydi ama ben kuru ayaklarda öyle aman aman yumuşatıcı bir etki görmedim. Geçen yıldan beri kullanıyorum, son zamanlarda ellerime de kullandım ama ellerimi bile öyle çok yumuşatmadı. Emilimi falan güzel ama ortalama bir ürün diyebilirim.
10 - Avon Solutions Truly Radiant Göz Kremi : Yapısı jel, kıvamı normal bir göz kremi, özel olarak almadım, ürün alımları karşılığında promosyon gelen bir üründü, elimde vardı, yaşınız genç yani 20 ' li yaşlarınızdaysanız işe yarayabilir ancak benim yaşımdaysanız pek bir etkisini görmedim. Nemlendirmesi bana yetmedi, ışıltı etkisi falan da görmedim.
11 -  L' action Tüy Azaltıcı : Ayrıntılı yazısı ve tam adı burada. Çok beğendiğim bir ürün oldu. Denk geldikçe alabilirim. 






12 - Marks and Spencer Body Cream : Yazısı burada. Yazısını yazdıktan sonra kullanmak için kışı bekledim. Hayatımda bu kadar bereketli bir ürün görmedim. Kış başından beri kullan kullan bitiremedim. Bu kadar kaldı ama bir sonra ki bitenler yazısına bırakmak istemedim.
13 - Avon Ruj : Ambalajı yeni versiyon olan rujlardan, yalnız turuncumsu bir renk sipariş etmişim pek hoşuma gitmedi evde kullanıp bitirmeye çalıştım, az kaldı, yoksa Avon rujların yapılarını genel olarak fena bulmuyorum, günlük kullanmak için iyi sayılırlar.
14 - Maybelline Watershine Diamond Ruj : Oldukçe eski rujlarımdan bir çok seviyordum, hoş hafif ışıltılı güzel bir açık pembeydi ( no : 110 ), boz
ulmadan kullanıp bitirdim diyebiliriz.



15 - Avon TTA Amour Parfüm : Today, Tomorrow, Always serisinden sınırlı üretim Amour Parfüm. Özel üretim olduğu için 30 ml.bu yüzden de çabuk bitti, çiçeksi ama hafif şekerli gibi de çok sevmedim, kalıcılığı orta, ilk sıktığınızda güzel ağır gibi geliyor sonra hafifliyor.
16 - Avon City Rush Glamour Parfüm : Normal City Rush parfümün değişik bir versiyonu, diğerini dah ferah bulmuştum ama bu da güzel fena değil, kalıcılığı diğer parfümlere göre daha iyi sayılabilir.
17 - Avon İnstict Parfüm : Marka bununla çok reklam yaptı ama bence balon ürünlerden biri. Odunsu notalar denmiş ama bana göre çok baskın odunsu notalar içermiyor.Bende hiç kalıcı olmadı.


                                                                  DENEME BOYU ÜRÜNLER


                                       


18 - Nivea Black and White İnvisible Deodorant : Sevdiğim,favori deodorantın mini boyu, çantamda duruyordu, arada başka ürünler denesem de yazın özellikle favorim.
19 - L'oocitane El Kremi : Kiraz çiçekli olan el kremi, mini boydu, kokusu çok güzel ve hafif, nemlendirmesi orta, çok kuru ellerde pek etkili olmayabilir ama günlük kullanım için ideal.
20 - Nuxe Gentle Exfoliating Gel : Tek kelimeyle BAYILDIM. Denediğim tüm Nuxe ürünleri gibi çok sevdim. Nefis bir peeling, ilk fırsatta tam boyunu edinebilirim.
21 - Fresh Look Aydınlatıcı Nemlendirici : Bu son iki ürün Vanilya kutudan oldukça önce çıkmıştı sanırım. Aydınlatıcı nemlendirici numunesi, tabii miktarı çok çok az aydınlatma etkisini görmek için ama kıvamı oldukça yoğun, yumuşatma etkisi güzel sanki bir gece kremi gibi, bir de kokusu çok hoşuma gitti bu ürünün ama çok bir fikrim yok açıkçası.
22 - Fresh Look Bio Serum : Değişik bir yağ - serum. Kiehl' s serum gibi. yapısı, yalnız bu 5 ml. olmasına rağmen çok uzun süre gitti. Hafif bir gül - lavanta kokusu var, 1 damlası bile yetti ve hemen cildim tarafından emildi ve garip hiç ummadığım bir şekilde Kiehl's den daha çok beğendim.




23 - Marrakesh Oil Şampuan : Nefis kokusuyla beni etkiledi. Etkisini görmek için çok az bir miktar tabii, tek kullanımlık. Sephora' dan vermişlerdi.
24 - Marrakesh Oil Saç Kremi : Bu da tek kullanımlık bir saç kremi, etkisini görmek için çok miktarı çok az, aynı nefis kokuya sahip.
25 - Marrakesh Oil Argan Yağı : Serinin saç serumu diyebilirim. Baharatlı akide şekeriyle karamel kokusu karışımının nefissss birleşimi. 4 - 5 kez kullanıma yetti. Saçları müthiş yumuşak yapıyor. 2 -3 damla yetiyor zaten. Serinin hepsi güzel gibi. Alınabilir ürünlerden.




                   Bu son fotoğrafta da kullanıp beğenmediğim ya da benim sevemediğim ürünler var.
26 - Clinique All About Eyes Göz Kremi : Yapısı, kokusu, sürümü çok güzel ama bayılmadığım kısmı nemlendirmesi mi çok yetersiz yoksa bana mı öyle geldi ? Bilemedim. Bu ürünün bir de '' rich '' versiyonu var. Bir ara onu da denemek lazım. Belki o daha iyi nemlendiriyordur.
27 - Avon Extra Lasting Eyeliner: Ben tam bir eyeliner sürme özürlüyüm, beceriksizliğim dışında tabii bir de benim göz şeklim kendinden büyük ve yuvarlak için eyeliner sürünce eşimin tabiriyle top böceğinden hallice oluyorum. Buna rağmen sırf hevesimden basit ürünler ediniyorum. İnce bir çizgi, hafif bir kuyruk ve hat yapıyorum bazen ama bu daçok başarılı bir ürün değil. Siyah olarak geçmesine rağmen tam bir siyah değil, bir kaç saat sonra siyahlığı uçuyor, grimsi bir renk kalıyor. Tam bitmedi bu ürün aslında içinde daha var ama son zamanlarda da rengi uyduruk dövme boyası gibi mavi - mor - yeşil bir renk almaya başladı. Aynı kötü renk temizlerken pamukta da oluyor. Çöpe gitti.
28 - Rare Blossom Gece Kremi : Nemlendirici ürün numunesi. Firma battı diye biliyorum artık markanın ürünlerini bulmak pek mümkün değil. Ayrıca bu kadar kötü kokan bir şeyi insan nasıl yüzüne sürer bilmiyorum. Tamam organik ürünlerin genelinde böyle ağı bir koku oluyor evet ama bu bildiğiniz çürük yumurta, ellerime kullandım ama tam bitiremedim. İyi ki küçücük bir numuneydi, kalanı çöpe gitti. Ben daha önce de hem bu markanın hem de başka markaların organik ürünlerinden kullandım ama diyebilirim ki % 80 ' inden memnun kalmadım. İnatçı bünyem illa ki kimyasal mı istiyor ne ?
29 - LCN Fondöten : Bir Vanilya Club numunesi daha. Oldukça kalın yapılı, örtücü bir ürün. Marka aslında tırnal ürünleriyle ünlü bir İtalyan firması diye biliyorum ama ürünü beğenmediğim için araştırmadım bile. Rengi bir kaç ton açıktı bana başka şeylerle karıştırıp kullandım ama yapısını sevmedim.
30 - Yves Rocher Bio Organic Roll - on : Yakın zamanda yazısını yazmıştım, bitti kurtuldum, bir daha almam sanırım, ayrıntılı yazısı burada.


                   Geçtiğimiz iki ay süresinde neredeyse hiç yüz makyajı yapmadığım için renkli kozmetik adına daha fazla ürün yok diyebilirim. Gelecek iki ayın ürünlerinde görüşmek üzere.

                   Sevgiler.........       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder