25 Şubat 2014 Salı

M.A.C ABSTRACT HIGHLIGHTER POWDER

               Art of Powder koleksiyonu sanıyorum 2011 yılının sonbahar aylarında çıkmıştı. Koleksiyon ülkemize gelmeden önce yabancı bloglarda görerek bayıldığım bu koleksiyonun parçalarından en çok ilgimi çeken ürün bu aydınlatıcı pudra olmuştu. Ancak M.A.C koleksiyonlarının gerek fırçalarda gerekse diğer ürünlerde limited edition yani sınırlı üretim olan ürünlerinin çok başarılı olmadığını unutmuş olmalıyım ki uzun bir süredir elimin pek gitmediği bir ürün ile karşınızdayım.




           

               Ürünümüz son derece dikkat çekici ve hoş bir görüntüye sahip bir aydınlatıcı pudra. Fotoğrafı büyüttüğünüzde görmüş olduğunuz damarların arası altın rengi güzel ışıltılarla doluydu ancak over sprey olması nedeniyle birkaç kullanım sonrası silindi ve geriye bu çok daha az ışıltılı görüntü kaldı. Ürünün içindeki diğer lila ve pempe noktacıklardan oluşan kısımlar ise hafif bir renk dengeleyici durum yaratıyor ancak öyle aman aman bir şey beklemeyin. Pudranın genel yapısı yumuşak olmasına rağmen markanın diğer pudra ürünlerine göre biraz daha kirecimsi bir durum gözlemledim. Herhangi bir tozutma durumu ise yumuşak ürünlere kıyasla daha az. Tüm bu durumlara rağmen sürdükten sonra oldukça pürüzsüz bir his uyandırıyor. Renk içerikleri nedeniyle ben en güzel sonucu doğrudan baz üzerine uygulandığında aldım. Orta ton bir cilt rengine sahipseniz herhangi bir fondöten veya renkli nemlendirici üzerinde bir ton civarında renginizi koyu gösterebilir. Kendinizi solgun hissettiğiniz zamanlarda tek başına sürdüğünüzde ise daha iyi gözüküyor.




               Aydınlatıcı  özelliğini üzerindeki ışıltılı kısım silindikten sonra kaybettiği için vurgulmada pek kullanamadığım bu ürünün bir süredir tüm yüzüme uyguluyorum, sabitleme özelliği orta diyebilirim ve miktarı 9 gr. Fiyatını üzerinden oldukça uzun bir süre geçtiği için pek hatırlamıyorum ancak sanırım 70 tl. civarındaydı. Koleksiyon ürünü olduğu için şu an bu ürünü edinemeyebilirsiniz ancak zaten bu ürünle beraber benim M.A.C limited edition ürünlere olan yaklaşımım da '' biz bu ürünü bir kez yaptık ama elimizde malzeme azdı o nedenle ortaya ancak bu kadar çıktı '' şeklini aldı. Sürekli yani permanent ürünlerden alıp tadına vararak kullanmayı tercih edebilirsiniz. M.A.C ürünlerini M.A.C Mağazalarından ve online olarak http://www.maccosmetics.com.tr/ den edinebilirsiniz.

              Sevgiler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder