17 Ekim 2019 Perşembe

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 16- MOSCHINO CHEAP AND CHIC EDT

                      Merhabalar bugün anlaşamadığım ürünler kategorisinde bir ürün yazacağım ancak bu kez bir parfüm var. Aslında genelde kokular, parfümlerle anlaşırım ama bu kez pek anlaşamadık.










                 Moschino Cheap and Chic aslında çok popüler, sevilen bir parfüm. Okuduğum yorumların tümü ferahlık, tazelik koktuğu yönünde olunca yıllardır almak istediğim parfümü sonunda edindim. Oldukça uzun bir süre denediğim bir koku oldu. Çünkü ben bir parfümü alıp, kullanıp, beğenmediğim zaman
( aslında bu her ürün için geçerli ) her durumda denemeye çalışıp öyle değerlendiriyorum.
                Ben bu parfümü geçtiğimiz yaz sonunda almıştım, o hava koşullarında kullanıp çok beğenmediğime karar verdim ama biraz bekleyip başka şartlarda denemeye karar verdim. Çünkü bazı kokuların kış mevsiminde ya da kazak vs. gibi kalın giysilerde yayılımı ve tutunması çok farklı olabiliyor. Ancak her şartta sevmedim. O herkesin çok ferah diye tanımladığı koku bende oldukça bozuk, bayatlamış, çürümüş bir meyve gibi koktu. Tarihi geçmiş değil ve güvenilir bir yerlerden almış olmama rağmen olmadı. Bu durumun notalararının biraz karışık ve birbiriyle uyumlu olmamasından kaynaklandığını düşünüyorum. Beyaz tenli biriyim ve aslında kalıcılığı oldukça iyi. Zambak, gül, menekşe, yasemin, frezya, sedir, misk, vanilya, portakal, anason gibi çiçek, meyve ve bitki karışımlarından oluşuyor. Ben menekşe kokusunu biraz baskın buldum, hatırlarsanız  şuradaki  Marc Jacobs Daisy parfümü  de menekşe baskın olduğu için çok sevmemiştim. ama tabii o böyle çürümüş gibi kokmuyordu. Yani bunun yerine temizlik ve ferahlık kokan başka pek çok güzel parfüm var.
              Parfüm hakkında diğer yorumlarıma geçecek olursam, şişe tasarımı zaten çok güzel, belki saklayanlar için bittikten sonra koleksiyonluk bir parça bile olabilir, bilinen adıyla Safinaz parfüm. Kırmızı, siyah oluşunu çok beğendim. Kapağı güzel oturuyor. Karton ambalaj da şişe ile uyumlu. Marka bu parfümü 1995 ylında piyasaya sürmüş ve sevgililer günü amacıyla tasarlamış. Sanıyorum bu yüzden karton ambalajda bir kalp var.
             Parfümün  sanıyorum So real, love, chic petals, hippy fizz, light clouds gibi adları olan yeşil ve turuncu renklerde şişeleri olan birkaç flankeri daha var kokuları nasıl bilmiyorum ve ülkemizde hiç görmedim.
            İçerik listesini aşağıya ekliyorum. Bendeki 30 ml. ve fiyatı 60 - 70 tl. arası değişiyor. İyi ki 30 ml. almışım dediğim ürünlerden oldu.





Sevgiler..................        

2 yorum:

  1. Benim de havaalanında sıkça gördüğüm, ama denediğimde pek hoşlanmadığım kokulardan. Bu markanın I Love Love parfümünü çok seviyorum mesela :) Biliyorsundur muhtemelen, ama biraz meyveli-şekerli koku seviyorsan aklında olsun. Çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Daha önce duymadım ama zaten terleme sorunum olduğundan her parfüm ile barışamıyorum.

    YanıtlaSil