10 Ekim 2019 Perşembe

M.A.C 109 SMALL CONTOUR BRUSH

                  Yeniden merhabalar, bugün blogda oldukça popüler bir ürün var. Biliyorsunuz benim genelde popüler ürünlerle aram iyi olmuyor ama bu fırça gerçekten çok iyi.
                  M.A.C 109 Small contour brush pek çok işi bir arada yapablidiğiniz, bir makyaj fırçası.



 
              Fırçamızın boyu toplam 18, 5 cm. ve kıl boyu ise 2,5 cm. Klasik M.A.C fırça, siyah mat sap ve gümüş rengi parlak metal ferrulesi bulunuyor. Çapı çok geniş değil, Kıllarının yuvarlak uçlu oluşu ve doğal yapısı sayesinde toz ürünleri homojen bir şekilde dağıtabiliyorsunuz. Asıl amacı kontur yapmak olsa da ben bu fırça ile allık uygulamayı da çok seviyorum. Eğer geniş bir yüze sahipseniz aydınlatıcı bile uygulayabilirsiniz.





           
              Ben yukarıda da belirttiğim gibi popüler ürünleri aldıktan sonra biraz hayal kırıklığı yaşadığım için uzun bir süre bu ürüne de çok mesafeli durdum, birkaç mağaza incelemesinden sonra ise online olarak sipariş verdim.
            Şu an online olarak tükenmiş olarak görünse de stoklar genelde çok uzun sürmeden yenileniyor ya da M.A.C mağazalarından 229 tl. karşılığında edinebilirsiniz. Ben geçtiğimiz yıl fiyatlar bu kadar uçmamışken 120 tl. karşılığında Black Friday zamanı güzel bir kampanyadan almıştım. Son zamanlarda başka markaların da artan ürün çeşitiliği nedeniyle artık çok güzel uygun fiyatlı fırçalar da var, pekala bu ürünün de benzerlerini bulmanız mümkün.

           Sevgiler...... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder