7 Ekim 2019 Pazartesi

TOM FORD BEAUTY SOLEIL LIP FOIL - 02 SPANISH FLAME

                Merhabalar, geldik yazın severek kullandığım ürünlerin sonuncusuna. Diyebilirim ki yazın en joker parçası bu ruj oldu. Daha önce yazdığım şuradaki  rujumla dönüşümlü olarak başka birşey kullanmadım diyebilirim. Aslında yakın bir zamana kadar bu renkte rujları sürmeyi aklımdan geçirmezdim, metalk rujları severdim ama çok yaklaşmazdım açık konuşmam gerekirse. Ancak sonra bir gün denediğimde fena olmadığını gördüm ve hayat kısa dedim, neden sürmeyeyim.





                       









                    Markanın bu koleksiyonu aslında eski, sanıyorum 2016 yılında çıkan bir seriydi. Şu an başka başka seriler var tabii onlar da harika. Daha önce markadan ruj kullanmamıştım, yapısını çok beğendim, oldukça yumuşak, sürümü kolay.




                   Spanish Flame, adı gibi gerçekteten parlak, metalik bir şeftali rengi. İçinde minik altın rengi ışıltılara sahip. Renk itibariyle opak bir sonuç elde edemiyorsunuz ama kalıcılığı orta - iyi. Yine renk itibariyle kuru dudaklara uygularsanız bir miktar çizgilere dolma yapıyor ama bol bol nemlendirilip, peeling yapılmış dudaklarda duruşu çok güzel. Sürdükten sonra aydınlık ve biraz da dolgun dudak görünüşüne sahip oluyorsunuz. 






               Ürünün ambalajı ise çok çok şık. Yaz koleksiyonu ürünleri genelde beyaz renkten oluşuyor, ilave olarak yaz mevsinie uygun güneş teması için altın efektler eklenmiş. Tüm materyal akrilik, kapağı manyetik, açılma vs. asla yapmıyor. Karton ambalaj da altın sarısı renkte düşünülmüş.
               Ambalaj üstü bilgiler ve içerik listesi ise aşağıdaki fotoğrafardaki gibi.




               Ürün 3 gr. ve şu an eski ürün olduğu, satışta olmadığı için net fiyat veremiyorum ama markanın rujları 50 USD civarında. Ben bu ürünü de yine yurtdışında bir mağazadan indirimde yaklaşık 15 Euro karşılığında edinmiştim. Tabii yalnız bırakamazdım bu ruju, yanına birkaç kardeş daha eklemiştim. Onları da daha sonra yazacağım.

              Sevgiler....

4 yorum:

  1. Tom Ford'un ambalajlarına bitiyorum! Rujun rengi de ayrıca çok hoşmuş ve dudaklarını cidden dolgun göstermiş. Güle güle kullan Berna'cım, eşlik eden arkadaşların yazısını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil