23 Ekim 2019 Çarşamba

ISANA 2'si 1 ARADA YOĞUN SAÇ BAKIM YAĞI

                Yeniden merhabalar, saç bakım yağlarını oldukça seviyorum, yakın zamanda bir saç bakım yağı yazmıştım ancak bugün biraz daha uygun fiyatlı, güzel bir ürünü daha yazacağım. Kendisini tamamen tesadüf eseri almış olup çok çok beğendim.


  

                  Markayı genel olarak zaten oldukça beğeniyorum, hatta blogda yazmadığım pekçok ürününü de kullanmışımdır. Bu saç yağını da rafta görünce denemek istedim. Ürünün içerisinde doğal yağlar ve özellikle Jojoba yağı bulunuyor, güzel, hafif kendine özgü bir kokusu var. Bununla beraber bir de sanıyorum kuru saçlar için olan mavi hindistancevizli olanı vardı. Kullanımı klasik, duş sonrası hafif nemli saçlara çok diplere getirmeden sürüp kurutuyorum ve sonrasında uçları yumuşak, elektriklenmeyen güzel saçlar elde ediyorsunuz. 1- 2 pompa ürün benim saçlarıma yetiyor ve saçlarımı ağırlaştırmıyor.
                 Bir kullanım önerisi olarak da ben bazen duş öncesi bu tip yağları saçıma bolca yedirip birkaç saat bekleyip temizliyorum. Sonrasında ama saçımı ve saçlı deriyi yormamak addına hiçbir bakım ürün kullanmıyorum ve yumuşacık saçlarım oluyor.


 

              Ürünün miktarı sanıyorum 125 ml. fotoğrafta çıkmamış ve fiyatı ben birkaç ay önce aldığımda 14 tl. idi. Ancak son gittiğimde bu ürünü bulamadım, yerine aynı versiyon kırmızı ambalajlı, argan yağlı olanı vardı rafta, onun fiyatı da 20 tl.idi, elimdeki ürünlerden sonra denenebilir diye düşündüm.
              Isana markalı ürünlere Rossmann marketlerden ulaşabilirsiniz.


             Sevgiler.....     

1 yorum:

  1. Saç bakım yağlarını ben de seviyorum, Isana'nınkilere dikkat etmemişim. Elimdeki Avon bitince kuru saçlar için olanı alabilirim :) Güle güle kullan Berna'cım!

    YanıtlaSil