10 Aralık 2019 Salı

OGX BRAZILIAN KERATIN SMOOTH SHAMPOO & CONDITIONER

                     Yeniden merhabalar, ne zamandır bir yeni bir Ogx şampuan serisini yazmamıştım. Aslında bu seriyi kullanıp bitirdim ve yeni bir seriye geçtim ama sizleri bıktırmamak adına Ogx serilerini biraz ağırdan alarak yazıyorum.




                    Brezilian keratin düzleştirici şampuan, içerisinde hindistan cevizi yağı, kakao yağı, avokado yağı ve keratin proteinleri içeriyor. İçerdiği bu yağlar sayesinde saçı esneterek, yumuşatmayı ve düzleştirmeyi hedefliyor.  Daha iyi bir düzleştirici etki için yine her zaman olduğu gibi bakım kremi ile beraber kullanılması önerilmiş.
                    Şampuan ilginç bir şekilde şişe içine sarmal olarak yerleştirilmiş, çünkü duşta elinize döktüğünüzde bir seferinde mat bej renkli dökülürken, diğerinde şeffaf renkli geliyor. Kokusu güzel hindistan cevizi kokuyor. Verdiği temizlik hissi, durulanması güzel.Saç kremi de yine aynı şekilde, güzel kokuyor, yumuşatma etkisi orta - iyi, rengi ambalajın rengine yakın bir sütlü kahve gibi. Yalnız daha önce de belirtmiştim, saç kremi için uygun ambalaj bu değil, özellikle bu serinin saç kremi çok çok koyu, şişeden akmasını beklemek zaman alıyor, bitmeye yakın içinde çok kalıyor, şişeyi kesmek zorunda kalıyorsunuz ve ambalaj çok kaliteli plastik olduğu için sert, keserken her an bir kazaya maruz kalınabilir, aman dikkat.
                  Kullandığım süre boyunca etkilerine değinmem gerekirse, benim saçlarımda nem verme ve esneklik etkisi fena değil ama düzleştirme etkisine dair çok bir şey görmedim. Hatta saçlarımdaki elektriklenmeye ve yumuşatma etkisi olarak bir önceki yazdığım shea yağlı seriyi çok çok daha beğendim. Bunun yerine o seriyi tercih edebilirsiniz bence. Bu noktada zaten bir şampuan ve saç kremi ne kadar yumuşatsa da gerçekten keratin bakımı, yüklemesi etkisi beklemek yanlış olur ki keratin bakımı - yüklemesi denilen işlemin % 80' i de formaldehit içeriğine sahiptir. Ancak formaldehit burada sizi korkutmasın, kısaca söylemem gerekirse paraben gibi, saça yaptırmak aslında zararlı noktasına gelene kadar formaldehiti de başka başka yerlerden zaten soluyoruz.
              Benim bu konularda hep hep savunduğum durum ise dışardan değil de içerden bakım. Sağlıklı bir beyin, saç, tırnak ve cilt için yapılacak en önemli yatırım, sağlıklı ve bitkisel beslenme, sigara kullanmama, bol su içme, pozitif düşünme, fazla kafaya takmama ve hekim kontrolü önerisi ile alabileceğiniz gıda takviyeleri, tüm bunların birkaç tanesini yapsanız bile iyi, bakımlı, sağlıklı olmayacak bir kadın yok sanırım....




                    Diğer ayrıntılarsa ( ml., ambalaj, fiyat) tüm Ogx şampuanlar ile aynı. Bugüne kadar kullandığım tüm Ogx şampuanlara etiket bölümünden ulaşabilirsiniz.
                 

                    Sevgiler ve mutlu günler dileğiyle.....   

2 yorum:

  1. Ogx şampuan uzmanımızdan yeni yazı :)) Bu seriyi galiba kullanmış ve çok hazetmemiştim. Bir de, şampuanın bir kremsi, bir şeffaf gelmesine epey şaşırdım. Ne anlamı var acaba? :) Güle güle kullan Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Ha ha ha 🤣aynen öyle uzman oldum tatlım, sevgiler benden...xoxo

    YanıtlaSil