25 Aralık 2019 Çarşamba

SOSTAR MOISTURIZING EYE CREAM WITH SILK / ORGANIC OLIVE & CAFFEINE

               Yeniden merhabalar, bir önceki yazımda markanın nemlendirici kremini yazmıştım. Bugün de beraberinde aldığım göz kreminden bahsetmek istiyorum. 








                     Sostar beauty göz kremi de yine daha önce yazdığım nemlendirici ile aynı, organik zeytinyağı ve ipek içeren seriye ait. Organik zeytinyağı ve ipek proteinleri ile nemlendirme sağlayan kreme ilave olarak kafein içeriği eklenmiş. Nitekim bu ürün de koyu halka, göz altı şişlik ve torbalamayı en az indirmeyi hedefliyor. Kafein biliyorsunuz ödem atma konusunda çok başarılı olan bir içerik, adeta yabancıların '' fast response '' dediği içeriklerin içinde genelde kafein bulunuyor. Hatta bu nedenle genelde selüit kremlerinin içeriğinde de yer alır. Bu noktada fazla kahve içmek kafein alımı açısından ne kadar tehlikeliyse, eser miktarının cilt ürünlerinde yer alması oldukça işe yarayan bir durum. ( İşte burada da her şey zehirdir, önemli olan dozudur cümlesi devreye giriyor ). 
                    Ürüne dönecek olursam, ürünün kokusu yok, çekmeyi unutmuşum ama rengi sarı, kıvamı normal, emilimi oldukça hızlı. Nemlendirmesi oldukça başarılı, benim yaş itibariylr kuru göz çevreme bir tık yetmedi ama ona rağmen başarılı buldum. Yapısı diğer ürün kadar koyu olmadığı için bu kremi alır almaz kullanmaya başladım. Vaad ettiği koyu halka konusunda çok yorum yapamayacağım çünkü bu konuda çok sorunlu değilim ama evet şişlik ve göz altı torbaları konusunda başarılı bulduğumu söylemeliyim. Eğer gerçekten içeriden gelen, az su içme, böbrek rahatsızlığı vs. gibi bir sorununuz yoksa dış etkenlere bağlı yorgunluk, uykusuzluk gibi sorunlardan kaynaklanan hafif şişlikleri azaltmaya karşı oldukça başarılı buldum. Yine kullandığım süre içerisinde herhangi bir alerjik reaksiyon, milia, yağ butınu oluşturmadı.


 

                  Ürünün ambalajı diğeri gibi, ağzındaki hijyenik tıpa +1 puan benim için. Pompadan çıkan miktar güzel, her iki göz için yeterli geliyor. Yalnız benim kremimin pompası arızalı çıktığı için tam performanslı kullanamdım ve sonunda pes ederek boşaltmak zorunda kaldım. Bu nedenle az biraz bereketsiz oldu gibi. Normal göz kremlerine göre fazla olan miktarı da benim için diğer +1 puan diyeyim. 



     

               Ambalaj üstü bilgileri Türkçe ve Yunanca olarak yine yer alıyor ve içerik listesi de aşağıdaki fotoğraflardaki gibi.








                  Sostar Beauty ürünleri Paraben içermiyor ve 25 ml. olan bu ürünü 10 Euro karşılığında edinmiştim. Marka ile ilgili diğer bilgiler ve ana sayfaya ise buradan ulaşabilirsiniz....

                Sevgiler.....


2 yorum:

  1. Kafeinli göz çevresi kremlerini ben de çok seviyorum; bende de işe yarıyor epeyce. Bir de at kestanesi göz çevresi ürünlerinde en sevdiğim içeriklerden :) Pompası bozulsa da kremden genel anlamda memnun kalmana sevindim Berna'cım, böyle ilginç keşiflerinin devamını bekliyorum! Çok sevgiler canım!!!

    YanıtlaSil
  2. Bakalım birkaç ilginç ürün daha var sırada yazılmayı bekliyorlar, çok teşekkür ederim. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil