30 Aralık 2019 Pazartesi

2019 ' DA KULLANDIĞIM RİMELLER

                   Yeniden merhabalar, böyle 2019 ' da kullandığım rimeller diye genel bir başlık attım tabii ama içinde iki tane de kirpik bazı var ve rimellerin üç tanesi de 2018 yılının sonundan kalma. Ayrıca Loreal kirpik bazı hariç hepsi küçük boy rimel. Küçük boy rimel diyip geçmemek lazımmış hem fiyat açısından daha uygun hem de acayip pratik ve gayet de güzel uzunca bir zaman idare ediyorlar. Ülkemizde ne yazık ki çok satışı bulunmuyor, online satışı olan birkaç marka ve Sephora' da bazı markaların küçük rimelleri var. Gelelim rimellere;






                Yukarıdan aşağıya rimellerin fırçalarını da görebileceğiniz şekilde fotoğraflamaya çalıştım. Büyütmek için lütfen üzerlerine tıklayınız.

1 - Bobbi Brown Open Eye Mascara: 2018 yılının sonunda markanın online sayfasından yaptığım bir alışveriş yanında promosyon olarak gönderilen setin içindeydi. Fırçası aslında tam benim sevdiğim  gibi kıl fırça. Rengi çok güzel, koyu, tam siyah, temizlenmesi kolay. Duruşunu çok beğeniyorum, çok güzel hacim veriyor, kirpikleri yapıştırmdan ayırıyor, kirpikte ağırlık yapmıyor. Tek kusuru biraz çabuk akıyor, özellikle sıcak bir ortamdaysanız, dağılıp bulaşma ihtimali var, bir de fırçası büyük olduğu için bu küçük boyu kullanmak biraz zor oldu. Onun dışında güzeldi. Tam boyunun fiyatı şu an online sayfasında 175 tl. olarak görünüyor...

2 - Benefit Bad Gal Bang Mascara : Çok beğendiğim bir rimel oldu. 2019 başında almıştım. Fırçası plastik ve koni şekline, abartıldığını düşünüyor bu tip bir fırçanın sadece ayırma yapacağını sanıyordum ancak yanılmışım. Çok güzel uzatıyor, hacim veriyor, dökülmüyor, kirpikleri ağırlaştırmıyor ve kolay temizleniyor, e daha ne olsun değil mi? Çok çok başarılı bir rimel. Tam boyu ülkemizde ne kadar bilmiyorum ama 200 tl. civarındadır diye tahmin ediyorum, ben geçen yıl İsviçre' den mini boyunu 17 CHF karşılığında almıştım. Bugünkü kur ile aşağı yukarı 100 tl. civarında oluyor. Duruma göre nerede ugun fiyatlı denk gelirsem yurt içi, yurt dışı yeniden alabilirim.

3 - Marc Jacobs Velvet Noir Mascara : Yine 2019 yılında yurt dışından aldığım bir rimel. Çok duyduğum bir üründü, tek kelime ile BAYILDIM. Kirpikleri bu kadar güzel gösteren  bir başka rimel daha görmedim. Fırçası ortası ince olanlardan, kıl fırça. Hacim veriyor, uzatıyor, ayırıyor, topaklanma yapmıyor, akmıyor rengi adı gibi koyu siyah ve yapısı gerçekten kadife gibi, o kadar siyahlığa çift fazlı herhangi bir göz makyajı temizleyici ile kolayca temizleniyor. Bildiğim kadarıyla ülkemizde yok, ben bu mascarayı yanında bir de mini boy asansörlü kahverengi
( kalem de nefismiş, dağilma falan yapmayan ve sürümü yumuşacık ) göz kaleminden oluşan bir set ile 20 CHF karşılığında almıştım. İlk yurt dışı seyahatimde yeniden alacağım.

4 - Maybelline The Great Lash Mascara : Bu da 2018 den kalan bir rimel. Yine çok övüldüğü için almıştım ama hiç beğenmedim. Benim kirpiklerimi sadece biraz ayırdi ama bir rimelden beklenilen diğer tüm özellikler yok ya da bende ortaya çıkmadı diyeyim. Plastik, küçük bombeli bir fırçası var. Ülkemizde var mı bilmiyorum. Açık konuşayım ülkemizdeki kozmetik mağazalarındaki Maybelline standları hep talan edilmiş vaziyette ve benim çok ilgimi çekmiyor açıkçası bu yüzden bakmadan geçerim genelde. Yine yurt dışından 3 Euro karşılığında almıştım, zoraki kullanıp bitirdim, sanırım bir daha almam.

5 - Benefit They Are Real Mascara : Bu aslında bir kirpik bazı, yine 2018 yılının sonlarında almıştım. Kirpik bazı olmasına rağmen rengi güzel, koyu bir kahverengi olduğu için rimel olarak da kullanmak mümkün. Yalnız hatırlatayım sonradan bunun rimeli de çıktı. İster ikisini birden ister ayrı ayrı kullanabilirsiniz. Ben baz olarak da rimel olarak da çok sevdim.Baz olarak yukarıdaki hangi rimelin altına sürdüysem etkisini daha da artırdı. Fırçası da oldukça değişik, Fırçanın ucu Givenchy rimellerin fırçasına benziyor. Böyle uçunda da top şeklinde kılları olan plastik fırçalarla gözünüzün iç ve dış kısmındaki tüm küçük kirpikleri bile boyayabiliyorsunuz ve nefis görünüyor. Rimel olarak tek başına kullanıldığında tabii biraz daha az etkili ama yine de güzel, günlük bir rimelmiş gibi, biraz daha sade duruyor. 2 numaradaki Benefit rimelden önce favorim buydu. Benefit ürünleri Ülkemizde Sephora Mağazalarında var ama fiyatları çok net bilmiyorum, sanıyorum tam boyunun fiyatı yine 200 tl. civarındadır. Ben Almanya' dan almıştım fiyatını hatırlamıyorum.

6 - Loreal Paradise Extatic Primer : Bir diğer kirpik bazı da bu ürün. Loreal markasının bu rimelini ilk çıktığı zaman kullanmıştım. Too Faced Better Than Sex rimele benziyor diye çok konuşulmuştu ama bence aynı değiller, Too Faced kesinlikle daha iyiydi. Ben Loreal markasını da çok uygun fiyatlı olarak görmüyorum yani indirimsiz bir rimelinin 100 tl. civarında fiyatı var artık. İndirim zamanı da bazı şeyleri bulmak yukarıda Maybelline için de söylediğim gibi neredeyse imkansız. O yüzden ben bir rimele 100 tl. vermeyi gözden çıkardıysam iki ay daha bekler, para biriktirir daha high end bir rimel - ürün alırım.
        Baza gelecek olursam, klasik beyaz kirpik bazlarından, yine yukarıdaki rimllerle genelde çok güzel durdu. Başka rimellerle de güzel duracağını düşünüyorum. Yalnız rengi biraz yoğun, bazen tek kat rimelle boyanamayabiliyor ve çok az beyazlıklar kalabiliyor. Benim bu konudaki favorim kesinlikle şurada kullandığım ürün. Onun dışında Loreal paradise primer güzel bir ürün ama sanıyorum ben bir daha almam. Ülkemizde ne kadar bilmiyorum ben Almanya'dan 7 Euro karşılığında almıştım.


                       Şu anda 2,3 ve 6 numaralı ürünler elimde ve az kaldı, diğerlerini tamamen bitirdim. Bu arada ufaktan yeni ürünlerde denemeye de başladım. Rimel tabi çok kişisel bir durum her rimel herkese uymayabiliyor, öncelikle bir rimelden ne beklediğinizi belirlemeniz lazım. Hacim, uzunluk, kıvırma, kaldırma, ayırma, akmama, topaklanmama. Ortalama hepsini biraz gerçekleştiren rimel benim için iyi bir rimeldir zaten. Bakalım 2020' de beni hangi rimeller bekliyor.

                      Sevgiler...      


3 yorum:

  1. Kıl fırçalı ürünler benim kirpiklerime göre değil maalesef. Bir de rimele çok para vermek hele ki şu dönemde bana gereksiz geliyor. Teşekkürler.:)

    YanıtlaSil
  2. Ay Bernaaa, Marc Jacons maskarayı beğenmene o kadar sevindim ki! Çünkü daha dün Berlin'den aldım seyahat boyunu, fırçasına bakıp "beğenirim ya ben bunu" dedim ve senin de bayılmış olmana aşırı mutlu oldum! Chanel Le Volume minnoşumu bitireyim, hemen açıyorum o zaman! Ayrıca, seyahat boy maskara hakkındaki yorumlarına da katılıyorum. Özellikle Lash Paradise'lerin ufak boyları olsa çok süper olur, çünkü hepsi hızlıca kuruyor :( Çok güzel bir toplu değerlendirme yazısı olmuş; ellerine sağlık. Çok öpüyorum!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öpücükler benden canım, umarım sen de beğenirsin Marc Jacobs mascarayı, en kısa zamanda yorumlarını bekliyorum.

      Sil