4 Aralık 2019 Çarşamba

ANLAŞAMADIĞIM ÜRÜNLER 17 - NYX DUO CHROMATIC ILLUMINATING POWDER 03 CRUSHED BLOOM

                        Yeniden merhabalar, bugün anlaşamadığım ürünler kategorisinden bir ürünle sizlerleyim. Aslında çok severek almıştım bu ürünü ama kullandığım süre içerisinde performansından hiç memnun kalmadım, kendisiyle anlaşamadık, bu yüzden yollarımızı ayırıyoruz.










                       Dediğim gibi aslında çok isteyerek aldığım bir üründü bu. Bu ürünün toplamda 5 rengi var. Hatta diğer renkleri de çok güzel. Ben diğer renkleri de çok beğenmeme rağmen allık olarak da kullanabileyim diye bu rengi seçmiştim. Ama sürdükten dakikalar sonra bu kadar kolay uçup gidebilen bir ürün daha görmedim. Kullanmaya başladıktan birkaç ay sonra da üründe bir taşlaşma oldu, fırçaya çok zor geliyor, gelen de zaten sürdükten sonra uçuyor. Tabii belki diğer renkler öyle değildir bilemiyorum, benim anlaşamadığım bir ürün ama seveni de çok söyleyeyim.




                       Renklerinin güzelliği ve nispeten uygun fiyatıyla siz denemek isteyebilirsiniz. Şu an benim ürünüm stok dışı görünüyor ama kendinize uygun bir renk mutlaka bulabilirsiniz.

                       Sevgiler.....
                    

1 yorum:

  1. Ben bu serinin daha açık renkli olanında da pek bayılmamıştım; fazla kuru bir yapısı vardı... kolay uöması da kötü cidden. Teşekkürler yorum için Berna'cım, çok sevgiler!

    YanıtlaSil